.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقامه نماز عید فطر در بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اقامه نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی خبر داد و گفت: مردم ولایتمدار و خداجوی مازندران در صفوف به‌هم پیوسته در جوار بقاع متبرکه مازندران نماز عید فطر را اقامه می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 340 بقعه متبرکه و آستان مقدس  امامزادگان مازندران، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی همزمان با سراسر کشور از نخستین روز ماه مبارک رمضان در مازندران آغاز و تا پایان این ماه در استان ادامه داد.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت الهی فردا همزمان با عید سعید فطر در مازندران به‌کار خود پایان می‌دهد، افزود: اقامه نماز عید سعید فطر آخرین برنامه طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اقامه نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی خبر داد و گفت: مردم ولایتمدار و خداجوی مازندران مانند سال‌های گذشته در صفوف به‌هم پیوسته در جوار بقاع متبرکه مازندران نماز عید فطر را اقامه می‌کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه نماز عید فطر به معنای شکرانه دور شدن از گناهان و نائل شدن به فیوضات الهی است، تصریح کرد: امیدواریم همه روزه‌داران از فیوضات ماه مبارک رمضان بهره‌گیری کرده باشند و تقوای الهی را در زندگی خود به‌کار گیرند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.562 seconds.