.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاشازاده: تیم خوبی برای نساجی بسته‌ایم/همیشه کارهای عجیب و غریب انجام دادم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کردیم و تیم خوبی برای نساجی بسته‌ایم، و امیدواریم با این ترکیب تیم فوتبال نساجی بتواند بهتر از همیشه به مصاف حریفان خود برود.

به گزارش شمال نیوز، مهدی پاشازاده شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کردیم و تیم خوبی برای نساجی بسته‌ایم، اظهار کرد: امیدواریم با این ترکیب تیم فوتبال نساجی بتواند بهتر از همیشه به مصاف حریفان خود برود.

وی افزود: تمام سعی خود را به‌کار بستیم  تا تیم خوبی با بودجه معقول جمع و جور کنیم و با هماهنگی و برنامه‌ریزی که بین کادر فنی، باشگاه، مدیریت و بقیه عوامل مثل هواداران وجود دارد امیدواریم تیمی که 25 سال نتوانسته در جمع لیگ‌برتر قرار بگیرد با همراهی و حمایت به لیگ‌برتر صعود کنند چراکه  نساجی تیم خوب و با شخصیتی است و  با حمایت همه‌جانبه راه صعود این تیم هموارتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: برگزاری تمرینات نساجی در تهران سیاست باشگاه بوده و تصمیمی است که مالک و مدیرعامل این باشگاه گرفته‌اند.

پاشازاده با بیان اینکه با وجود پیشنهادات لیگ برتری نساجی را برای کار انتخاب کرده‌ام، اظهار کرد: نساجی یک تیم خاصی است و تیمی است که می‌‌توان با آن کارهای زیادی انجام داد.

بازیکن اسبق تیم استقلال ادامه داد: شاید بازی ملی زیادی نداشته باشم ولی جز استثناها بودم و همیشه کارهای عجیب و غریب انجام دادم و در مربیگری‌ام همین رویه را دنبال کردم.

وی در پایان گفت: تیم فوتبال نساجی این ظرفیت را دارد که با این تیم یک انقلاب کرد و می‌خواهم که این کار را به امید خدا انجام دهم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.227 seconds.