.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۰ تیر در جاده های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از آغاز محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محور‌های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علیرضا قدمی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۴ تیر تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ تیر از محور‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور کرج- چالوس، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز ۴ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۳ بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا ۵ تیرماه تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۶ تیرماه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ فردا تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج  یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکع تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۷ تیرماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۸ تیرماه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ تیرماه در محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۹ تیرماه تا یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشا) یک طرفه است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی  مازندران گفت: در محور سوادکوه نیز تردد تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.