.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر برخی مدیران ادارات ورزش مازندران
تغییرات و یا جابجایی مدیریتی در شهرهای دیگر استان مازندران نیز شایعه شده است که یکی از مهمترین شایعات جابجایی رئیس اداره ورزش و جوانان یکی از فعال ترین مدیران شهرهای حاشیه مرکز استان با یکی از شهرهای بزرگ و مرکزی استان می باشد .

مازند اسپرت: عملکرد ضعیف برخی از مدیران ادارات شهرستان های استان مازندران زمزمه های تغییرات در آن شهرها را رغم زده است.این روزها صحبت های زیادی از دست بکار شدن مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران برای جابجایی یا تغییر در برخی از شهرهای مهم استان مازندران شنیده شده است.

یکی از مهم‌ترین شهرهایی که زوم اداره کل ورزش و جوانان روی آن است، مرکز استان یعنی ساری است. ورزش این شهر که بعد از تغییر مدیریتی پیشرفت چندانی نداشته، نارضایتی ورزشی های این شهرستان از عملکرد ضعیف دستگاه ورزش شهر ساری را نیز دنبال داشته است.

برگزاری المپیادی پرخرج و بی نتیجه و حواشی‌های اطرافش یک سوی کار و اعلام نشدن نتایج پایانی المپیاد بی سر و ته ساروی‌ها در سویی دیگر و همچنین تبلیغاتی شدن اداره ورزش و جوانان مرکز استان و عدم رضایت پرسنل و عدم توجه به ورزشکاران و ورزش شهر و نارضایتی جمع کثیری از ورزشی های مرکز استان و چندین عوامل دیگر دست به دست هم داد تا شاید تغییر مدیریتی در ساری نزدیک‌ترین تغییر از سوی مدیرکل ورزش و جوانان باشد.

تغییرات و یا جابجایی مدیریتی در شهرهای دیگر استان مازندران نیز شایعه شده است که یکی از مهمترین شایعات جابجایی رئیس اداره ورزش و جوانان یکی از فعال ترین مدیران شهرهای حاشیه مرکز استان با یکی از شهرهای بزرگ و مرکزی استان است.

در زمینه تغییرات مدیریتی و شایعات اخیر ادارات ورزش شهرستان‌های استان مازندران، در روزهای آینده اطلاعت کاملتری در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید ….


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بيگهد 4 تير 1396
آخ جون بريم ماهيگيري

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.