.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت توجه به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران بر ضرورت توجه به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق در زمان شنا از دریا تاکید کرد و گفت: تمامی طرح‌های سامان‌دهی دریا آمادگی لازم را دارند تا خدمات شایسته‌ای به مسافران ارائه دهند.

به گزارش شمال نیوز،عیسی قاسمی‌طوسی امروز با اشاره به برگزاری جلسات آمادگی فرمانداران شهرهای ساحلی و کمیته‌های مرتبط با حوزه سامان‌دهی و ساحل اضافه کرد: تمامی طرح‌های سامان‌دهی دریا آمادگی لازم را دارند تا خدمات شایسته‌ای به مسافران ارائه دهند.

قاسمی‌طوسی تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌های مازندران نسبت به پیگیری و تمهیدات لازم در زمینه منویات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط دستگاه‌های فرهنگی تلاش لازم را به‌عمل آورند.

وی ادامه داد: در تعطیلات عید فطر انتظار داریم حجم بسیاری از مسافران وارد مازندران شوند که امیدواریم بتواند خدمات مطلوبی را در  طرح‌های سامان‌دهی دریا به آنان ارائه دهیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه توصیه ما به مسافرانی که مازندران را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند این است با مأموران و ناجیان غریق همکاری کنند، یادآور شد: بیشترین دلیل غریق در دریا عدم توجه مسافران به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان  غریق است که با بی‌توجهی موجب می‌شوند حوادث ناگواری رخ دهد.

قاسمی‌طوسی در پایان گفت: مسافران به پرچم‌های سیاهی که در طرح‌های دریا نصب می‌شود توجه کند تا شاهد حادثه‌ای تلخ نباشیم و با خاطره‌ای خوش استان مازندران را ترک کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.75 seconds.