.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از فردا در محورهای مازندران اعمال می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات عید فطر از فردا در محورهای مازندران اعمال می‌شود که لازم است مسافران با اطلاع از محدودیت‌ها نسبت به انجام سفر اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات عید فطر از فردا در محورهای مازندران اعمال می‌شود، اضافه کرد: توصیه ما به مسافران این است با این محدودیت‌ها هماهنگ باشند تا با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یک‌شنبه 4 تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه 5 تیر ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مآموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 روز یک‌شنبه تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز دوشنبه 5 تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه 6 تیر ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مآموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 روز دوشنبه تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 9 تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 10 تیر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت:  تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جزو حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز یک‌شنبه 4 تا ساعت 6 روز چهارشنبه 7 تیر ماه، از ساعت هشت تا 24 روز پنج‌شنبه 8 و همچنین از ساعت 12 تا 24 روزهای جمعه 9 و شنبه 10 تیر ماه امسال از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 9 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 10 تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: تردد تریلرها به جزو حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه چهارم و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه پنجم، سه‌شنبه 6 و جمعه 9 تیر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: روزهای یک‌شنبه پنجم، دوشنبه 6 و جمعه 9 تیر ماه امسال روزهای خوبی برای انجام سفر نیستند که توصیه ما به مسافران این بوده به این موارد توجه کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

قدمی با بیان اینکه توجه به تابلوهای جاده مورد تأکید است، افزود: توجه به تابلوها تضمین‌کننده ایمنی و سلامت سفر است که توصیه ما به رانندگان این است که به تابلوها بیشتر توجه کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.