.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهان مبهوت اقتدار ایران
عملیات برون‌مرزی موشکی سپاه جهان را به یک باره مبهوت کرد، الله اکبر، بنازم به اقتدار نیروی نظامی ایران، بنازم به بچه‌های سپاه، هر چند که این اقتدار نظامی ایران بر دشمنان ایران پوشیده نیست.

شمال نیوز: بهزاد پورمحمد - عملیات برون‌مرزی موشکی سپاه جهان را به یک باره مبهوت کرد، الله اکبر، بنازم به اقتدار نیروی نظامی ایران، بنازم به بچه‌های سپاه، هر چند که این اقتدار نظامی ایران بر دشمنان ایران پوشیده نیست.

می‌گویند با "دم شیر بازی نکنید" این ضرب‌المثلی قدیمی است که حکایت از آن دارد که هرگز نباید جایگاه شیر، ارزش‌ها و قدرت آن را نادیده گرفت. می‌گویند مردان و زنان ایرانی، شیران قدرتمند در منطقه هستند، این عبارت را نه پس از انقلاب، بلکه در طول تاریخ ایران زیاد شنیده و یا دیده‌ایم.

تجارب تلخ و شیرین سال‌های پس از انقلاب و به طور ویژه هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا ایران در حوزه دفاعی، خود را به بالاترین سطح در بین کشورهای منطقه برساند.

موقعیت ژئوپلیتیکی ایران از یک سو و ضرورت حفظ امنیت کشور بزرگی همچون ایران از سوی دیگر باعث شده است که برنامه‌ریزان عرصه‌های مختلف نظامی چه در حوزه جنگ نرم، چه در حوزه سخت‌افزاری، توان خود را به بالاترین سطح برسانند. البته تجارب سال‌های دفاع مقدس، تهدیدهای مختلف برخی کشورها از جمله آمریکا، تحریم‌های سال‌های اخیر در این امر مهم بسیار مؤثر بوده است.

در کشوری که هر یک از مردم ما خود یک بسیجی‌اند و تکیه نیروهای نظامی و امنیتی ما به توان و همراهی مردم است، هیچ کس نباید دغدغه‌ای از تهدیدهای پوچ و توخالی دشمنان نظام و انقلاب در داخل و خارج کشور داشته باشند.

امروزه آموزش‌های متعدد و افزایش توان دفاعی نیروهای نظامی و امنیتی کشور ما که مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی روز دنیا هستند، گرچه رعب و وحشت را در دل برخی کشورهای دشمن ایران ایجاد کرده است، ولی باعث آرامش خاطر بسیاری از کشورهای مسلمان و آرامش خاطر مردم خوب ما که سالها درد و رنج جنگ و ترور را پس از انقلاب چشیده اند، شده است.

ایران و ایرانی نشان داده است تا کسی مزاحم این کشور قدرتمند نباشد، ایران کاری به آنها ندارد، بلکه از توان نظامی خود تنها برای امنیت کشورش و دفاع از کیان خود و نیز صلح و ثبات منطقه به‌ویژه کشورهای مسلمان و حفظ و حراست از مسلمانان در هر جایی از جهان که لازم باشد، استفاده می‌کند.

در یک سال اخیر وقاحت برخی از کشورها به حدی رسیده بود که هر از چند گاهی بدشان نمی‌آمد، سرکی به امنیت کشور ما بزنند و حتی ایران را تهدید به حمله کنند، اما غافل از اینکه "اینجا ایران است، بیشه شیران و دلیران".

در زمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، عده‌ای شده بودند بسترساز دشمن خارجی و دلشان به قول مقام معظم رهبری می‌لرزید و می‌گفتند ما آزادی می‌خواهیم، اما غافل از اینکه اگر آزادی بدون امنیت باشد پشیزی ارزش ندارد.

پس از حادثه تلخ تروریستی 17 خردادماه جاری، در روزهایی که مردم مشغول عبادت ماه مبارک رمضان بودند، باز رعب و وحشت در دل عده‌ای افتاد و باز هم دلشان می‌لرزید و دشمن گرگ را در خواب و خیالشان دوست می‌دیدند و حتی تمایل داشتند، به دشمن تکیه کنند و فرزندان دلسوز ایران را کنار بزنند. اینها همان‌هایی بودند که سپاه و اقتدار سربازان گمنام امام زمان، ارتش و نیروهای انتظامی ما را در جریان کسب منافع سیاسی خود زیر سؤال می‌بردند.

شامگاه یک‌شنبه 28 خرداد ماه 1396، فرزندان غیور ایران همزمان با چندین عملیات انهدامی مزدوران داعش در داخل کشور طی روزهای اخیر، به یکباره همچون گذشته جهان را غافلگیر کردند و با عملیات ویژه "لیله القدر" سپاه پاسداران، 6 موشک میان برد بالستیک را به قلب داعش فرود آوردند.

حمله موشکی نه در کشور خودمان، نه در کشور همسایه، بلکه 650 کیلومتر دورتر از محل پرتاب در غرب ایران (کرمانشاه و کردستان) و آن هم با عبور از کشور عراق و همچون رعد، غافلگیرانه بر دشمن فرود آمد، در دیرالزور سوریه جایی که مرکز فرماندهی و پشتیبانی و لجستیک داعش بود. الله اکبر، بنازم به اقتدار نیروی نظامی ایران، بنازم به بچه‌های سپاه.

این عملیات جهان را به یک باره مبهوت کرد، هر چند که این اقتدار نظامی ایران بر دشمنان ایران پوشیده نیست.

بیش از 360 نفر داعشی از جمله چند فرمانده ارشد آنها، تنها با پرتاب 6 موشک و آن هم در یک عملیات به هلاکت رسیدند، بماند خسارت‌های بی‌شمار تسلیحاتی و لجستیک آنها، بماند نمایش بخش کوچکی از اقتدار نظامی ایران و آن هم توسط یکی از بدنه‌های نظامی ایران به‌نام سپاه، بماند سقوط جهانی داعش، بماند ترس رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای عربی.

این حمله موشکی درس‌های زیادی را به همراه داشت که برخی از آنها را می‌توان چنین برشمرد:

1 ـ عده‌ای که در داخل کشور گهگاهی تنشان می‌لرزد و چراغ سبز به دشمن نشان م‌ دهند، به اقتدار سپاه، اطلاعات، ارتش و نیروی نظامی تکیه بزنند، نه به دشمن، دشمن دشمن است.

2 ـ اعلام صریح به بدخواهان و دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی که با اقتدار ایران بازی نکنید، نیاز باشد، تمام توان ما را رو خواهیم کرد، نه 6 موشک، بلکه به اندازه جمعیت کنونی ایران امکانات پیشرفته نظامی رو خواهیم کرد، تا جایی که مات و مبهوت بمانید و اینکه در صورت تعدی نیاز نداریم حضورا در کشورتان خدمت برسیم، بلکه از همینجا آمادگی داریم، متجاوز را ادب کنیم.

3 ـ پاسخ به ترقه‌بازی‌های چند داعشی در تهران، تنها با شلیک 6 موشک و این همه تلفات و خسارت فراوان تنها در یک عملیات موشکی به داعش در خارج از مرزهای ایران یعنی در دیرالزور سوریه. وای به حال داعش که شیر ایرانی به غرش درآید. البته این حملات موشکی تنها یک آزمایش بود و نمایش بخش کوچکی از توان نظامی سپاه ایران. به‌زودی شاهد هدایای بهتری برای داعش و برخی کشورهای دشمن ایران خواهیم بود.

سربازان گمنام امام زمان و فرزندان غیور سپاه و ارتش نخواهند گذاشت، هیچ داعشی در کشورهای منطقه نفسی بکشد، چه برسد ایران را تهدید کند و در ایران ترقه‌بازی کند و چند کشور دون پایه نیز تماشاچی باشند و به کشور قدرتمندی همچون ایران بخندند.

4 ـ امنیت در کنار آزادی لذت‌بخش است. خدا را شکر که باز هم بچه‌های سپاه، اطلاعات، ارتش و نیروی انتظامی با وحدت و همدلی و با ایجاد امنیت، دل مردمی که رنجیده خاطر شده بود، را به آرامش رساندند. این حمله موشکی همه مردم ایران را خوشحال کرد، هر چند که این یک تست نظامی کوچکی بود. در آینده ایرانیان خوشحال‌تر خواهند شد.

می‌گویند: باشد که دگر زبان درازی نکنید، در بیشه شیر یکه تازی نکنید، 6 موشک علی‌الحساب تقدیم شما، تا باز هوس ترقه‌بازی نکنید، موشک زده‌ایم نقشه‌سازی نکنید، بر کشورمان دست درازی نکنید، موشک زده‌ایم تا که اخطار دهیم، در کشور ما ترقه‌بازی نکنید. این پیام روشن ملت ما به داعش، آمریکا، رژیم صهیونیستی و سران برخی کشورهای عربی است و پیام مودت و دوستی به مسلمانان مظلوم جهان.

سلام بر شهدا، به‌ویژه شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مرزبانان، شهدای حملات تروریستی، سلام بر سپاه، سلام بر فرزندان گمنام امام زمان (اطلاعات)، سلام بر ارتش قدرتمند ما، سلام بر نیروهای مقتدر انتظامی، سلام به ملت بزرگ ایران که همه دوست‌داران انقلاب، نظام و ایران هستند.

این پیام تشکر ملت ایران این است: بچه‌ها خسته نباشید، دست‌مریزاد، خدا قوت، خدا پشتیبان شما باشد، دلمان را شاد کردید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.367 seconds.