.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
صدور ۲ حکم انتصاب جدید در استانداری مازندران
شمال نیوز: در آستانه روزهای پایانی دولت یازدهم و آغاز بکار دولت دوازدهم، دو انتصاب جدید در استانداری مازندران انجام شد. بر اساس این احکام ...

شمال نیوز: در حکمی ازسوی معاون امور اقتصادی استانداری مازندران، دو انتصاب جدید در استانداری مازندران انجام شد.

به گزارش شمال نیوز، با صدور احکامی از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران معاون امور اداری اداره کل امور اداری و مالی و معاون برنامه ریزی، نوسازی و تحوّل اداری » دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری مازندران منصوب شدند.

بر اساس این احکام احسان اله صادقیان به عنوان « معاون امور اداری » اداره کل امور اداری و مالی و مرضیه صادقی مقدم به عنوان « معاون برنامه ریزی، نوسازی و تحوّل اداری » دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری منصوب شدند./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 خرداد 1396
18
5
پاسخ
با روش بودجه قطره چکانی جاده هراز تا پنج دولت بعد هم درست شدنی نیست
نا شناس 26 خرداد 1396
9
10
پاسخ
چرا همه چیز را سیاسی می کنید این انتصابات بر اساس چارت جدید استانداری و انتقال معاون اداری صورت گرفت
نا شناس 27 خرداد 1396
43
3
پاسخ
قرار ه مدیر کل منابع طبیعی مازندران-ساری هم تغییر کنند.
نا شناس 27 خرداد 1396
19
12
پاسخ
خدا پارتي داران را به درجات بالا نائل مي نمايند. منظور گزينه شماره 2 مي باشد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 خرداد 1396
خدا ایشالله شما رو ب درجه ای برسونه ک انقدر حسود و بی فکر نباشید و انقدر در باره مردم حرف نزنید . انشالله ب درجه از لیاقت برسید ک یک روزی خودتون ب پست معاونت برسید و مجبور نباشید با کوچیک کردن تلاش مردم و یاوه گفتن خودتون رو بزرگ نشون بدید . انشالله خدا شما رو ب درجه بالا برسونه ک دیگه شاهد عقده گشایی تون نباشیم
نا شناس 28 خرداد 1396
خدا رو شکر ک گزینه دو حداقل بدونه پارتی و با شایسته سالاری ب این پست رسیدن😏
نا شناس 27 خرداد 1396
12
12
پاسخ
عجب رسميه رسم زمونه ..... گزينه 2؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 27 خرداد 1396
5
21
پاسخ
جناب آقاي صادقيان انتصاب بجا و شايسته شما را تبريك عرض نموده و از خداوند متعال برايتان آرزوي موفقيت و سلامتي دارم. پاينده باشيد
نا شناس 27 خرداد 1396
14
13
پاسخ
نميدونم چرا يك دفعه اين جمله به ذهنم رسيد.
آن كجاووووو اين كجا؟
صادقيان كجا/ صادقي مقدم كجا؟
دلسوز ، پدر معنوي ، كاردان ، همسوي دولت و قانون مدار كجاوووو .....اين كجا؟
نا شناس 27 خرداد 1396
5
11
پاسخ
تو این دولت ملاک برای مدیریت چی میتونه باشه؟
البته حاج آقا شما بزرگواری.کارنامه صداقت شما در سازمان گویای عمل و مدیریت شماس
یا علی
نا شناس 27 خرداد 1396
4
3
پاسخ
دوست عزیز خلایق هرچه لایق شما نمیتونی از پارتی خودت استفاده کنید چرا به بقیه برچسب میزنید
نا شناس 26 خرداد 1396
4
2
پاسخ
چي ميگي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صادق 26 خرداد 1396
4
4
پاسخ
حق آقای صادقیان بیشتر از این سمت جدیده .
ولی خانم صادقی مقدم معلوم نیست از کجا و چطوری اومد
ح 28 خرداد 1396
2
3
پاسخ
صادقیان انسانی صادق پاک کارشناس بوده ودر زمان تصدی اداره کل حراست استانداری فقط بدنبال حفظ آبرو و شانیت پرسنل بود حقش بیشتر از اینهاست ولی چه باید کرد که مصلحت بر این شد !!!!!!!!
به هر حال امید موفقیت و سر بلندی او و بازگشت به جایگاه واقعی اش را از حضرت حق آرزو داریم
به امید آن روز
نا شناس 28 خرداد 1396
5
3
پاسخ
انشالله خود استاندار تشریف ببرن و شخص قوی جایگزین بشه
نا شناس 28 خرداد 1396
10
4
پاسخ
خانم صادقی مقدم انتصاب ب جا و شایست شما رو تبریک میگم
آزاده مقتدری 28 خرداد 1396
10
4
پاسخ
سرکار خانم صادقی مقدم انتصاب شما را به سمت معاون مدیر کل تبریک می گویم.و از خداوند برایتان سلامتی و موفقیت بیشتر را ارزو می کنم.
رضا 28 خرداد 1396
10
4
پاسخ
خانم صادقی مقدم تبریک میگویم امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید
نا شناس 28 خرداد 1396
6
4
پاسخ
خانم صادقی مقدم، خیلی تبریک میگم. اتفاقا انتصاب شما کاملا بر اساس شایسته سالاری و بدون پارتی بازی بوده. ایشالا پست های بالاتر.
نا شناس 29 خرداد 1396
9
3
پاسخ