.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان تلاطم در فرمانداری ویژه آمل با انتصاب فردی بومی/ یوسفیان: رسولی توانمند و قاطع است
معرفی سیدجعفر رسولی به عنوان فرماندار ویژه آمل در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم می‌تواند پایانی بر روزهای پرتلاطم در حوزه مدیریتی این شهرستان در حوزه فرمانداری باشد.

به گزارش شمال نیوز، از چند سال گذشته تاکنون این شهرستان در بخش سیاسی پر خبر بوده و  در زمینه انتخاب فرماندار و گماردن سرپرست کارنامه قطوری داشته است.

در روزهای پایانی دولت یازدهم نیز آمل در زمینه انتخاب فرماندار داستان دنباله‌داری داشت و با کنار گذاشتن فرماندار سابق، حکم فرماندار جدید اصلاح‌طلب با اعتراض گسترده مردم، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و برخی از مسؤولان یک روز بیشتر دوام نیاورد و استاندار مازندران مجبور به انتخاب معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل شد.

با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا این بار قرعه دوباره به اسم سید جعفر رسولی افتاد تا به عنوان فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران فعالیت خود را در راستای خدمت به مردم ادامه دهد.

البته این انتصاب هم از سوی اصلاح‌طلبان شهرستان آمل با ارسال نامه به رئیس جمهور واکنش داشت ولی این بار حکم سید جعفر رسولی از سوی وزیر کشور با معرفی استاندار مازندران ابلاغ شده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل در مورد این انتصاب فرمانداری ویژه، اظهار کرد: فرماندار جدید آمل شخصی وزارت کشوری بوده که از ابتدای فعالیت خود در نظام جمهوری اسلامی در فرمانداری شاغل بود و کارنامه خوبی در این راه دارد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا افزود: سید جعفر رسولی جانباز و آزاده است و کوله‎باری از تجربه اداری و اندوخته‌های معنوی در هشت سال دفاع مقدس به همراه دارد هر چند این فرد از تعداد اندک جانبازانی بودند که وقتی به اسارت رفتند چندان امیدی به بازگشت و زنده‌مان‌شان نبود و حتی دولت وقت عراق به دلیل احتمال شهادت، نام‌شان را به سازمان صلیب سرخ اعلام نکرد.

وی با اشاره به فراز و نشیب فرمانداری ویژه آمل و ایجاد آرامش بعد از انتصاب رسولی، تصریح کرد: بعد از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، دولت در نخستین اقدام ارزشمند حکم فرماندار ویژه آمل را اعلام کرد که این مهم نشان از اعتقاد فراوان دولت به ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب دارد و نخستین فرماندار بعد از انتخابات ریاست جمهوری در شهری بزرگ، تاریخی و مذهبی با انتصاب فردی آزاده و ارزشی همراه بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرماندار جدید آمل شناخت بسیار خوبی از شهرستان دارد و در سلامت مالی و سیاسی او تردیدی نیست.

این مسؤول اعلام کرد: آمل شهری اقتصادی، فرهنگی، دینی و مذهبی با ظرفیت بالا در تمام بخش‌ها است که در صنعت به عنوان یکی از قطب‌های استان محسوب می‌شود.

یوسفیان‌ملا بیان کرد: این شهرستان چهار شهرک صنعتی دارد و نیاز است تا فردی قاطع و توانمند در فرمانداری از حقوق شهروندان دفاع کند البته از وزیر کشور، معاونان این وزارت‌خانه، استاندار مازندران، معان سیاسی امنیتی استانداری و مراجع نظارتی تشکر فراوان دارم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.673 seconds.