.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم مهندس شهابی ؛
سخنگو و مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت توزیع برق مازندران منصوب شد
شمال نیوز : « مهندس قاسم شهابی » که پس از حضور در شرکت توزیع برق مازندران تحولات بزرگی را در راستای خدمات رسانی به مردم مازندران رقم زد با این انتصاب گام بلند دیگری را در بسط و گسترش بیشتر اطلاع رسانی برداشته است .....
سخنگو و مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت توزیع برق مازندران منصوب شد

شمال نیوز : سخنگو و مدیرروابط عمومی شرکت توزیع برق استان مازندران منصوب شد .

به گزارش شمال نیوز ، مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران طی حکمی سیروس کرامتی را به عنوان سخنگو و مدیرروابط عمومی این شرکت منصوب نمود .

« مهندس قاسم شهابی » که پس از حضور در شرکت توزیع برق مازندران تحولات بزرگی را در راستای خدمات رسانی به مردم مازندران رقم زد با این انتصاب گام بلند دیگری را در بسط و گسترش بیشتر اطلاع رسانی برداشته است .

گفتنی است ، سیروس کرامتی دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت استراتژیک است و در سابقه بیست ساله خود سطوح مختلف مدیریتی را در بخش های متنوع شرکت توزیع نیروی برق مازندران تجربه کرده است .

کرامتی از حامیان دولت تدبیر و امید در استان مازندران بوده و انتصاب وی گامی بلند در راستای اطلاع رسانی بیشتر خدمات رسانی دولت در حوزه  برق استان به مردم شریف مازندران خواهد بود .

سخنگو و مدیرجدید روابط عمومی شرکت توزیع برق استان مازندران پیش از این  ، مدیریت دفترتوسعه مدیریت وتحول اداری این شرکت را بر عهده داشته است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خبرنگار 9 خرداد 1396
واقعا تبریک می گم . این انتصاب خیلی بجا و شایسته بود . با دکتر کرامتی در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ساری آشنا شدم . مدیر با هوش و توانمندی است . مطمئنم فصل جدید و پرکاری در شرکت توزیع برق در بخش اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت . به مهندس پرتلاش آقای شهابی به خاطر این حسن تدبیر آفرین میگم .
همکار 9 خرداد 1396
جناب آقای دکتر کرامتی ؛ انتصاب جنابعالی به عنوان سخنگو و مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت توزیع برق مازندران را تبریک گفته و امیدوارم همچون مدیریت های قبلی موفق و همه ما همکاران شرکت و مدیرعامل موفق مان را سربلند کنید .
احمدی 9 خرداد 1396
تشخیص آقای مهندس شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بسیار خوب وزیرکانه بود آقای دکتر کرامتی بسیار توانمند وبا اخلاق هست در دوران مدیریت امورکارکنان و رفاه و نیز در 3 سال اخیر بعنوان مدیریت توسعه برق استان تحولی را بوجود آورده که دستگاه شرکت توزیع را در بین دستگاههای اجرائی استان مازندران اول کرد . خیلی پر انرژی هست . به آقای مهندس شهابی بخاطر این انتخاب اصلح تبریک میگوئیم .
برقی 9 خرداد 1396
آقای دکتر کرامتی عزیز انتصاب جنابعالی را به عنوان سخنگو و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توزیع برق مازندران تبریک عرض می نماییم و آرزوی توفیق داریم.
همکار 9 خرداد 1396
اقای دکتر کرامتی عزیز انتصاب بجای شما را تبریک عرض می نماییم انشالله در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید شاهد تحول در اطلاع رسانی فعالیت های دولت در بخش توزیع برق مازندران باشیم.
با ارزوی بهترین ها برای شما
همکار شهرستان 9 خرداد 1396
مسئله ای که انشاالله در دوره مدیریت همکار عزیز آقای کرامتی توجه بیشتری به آن شود حوزه روابط عمومی توزیع شهرستان ها است . متاسفانه هیچ اهمیتی به این بخش در شهرستان ها داده نمی شود و همکاران در شهرستان ها معتقدند که همه توجه روابط عمومی به همکاران ساری است . تشکر و تبریک
هادی نژاد کیاسری 9 خرداد 1396
سلام دکتر خدا قوت ا شما مدیر موفقی بوده وهستید ان شا الله پیروز و سر بلند باشید
محمد 9 خرداد 1396
با آقای دکتر کرامتی در ستاد آقای روحانی همکاری داشتم . واقعا و انصافا مدیر توانمندی است . خدا حفظش کنه
سهرابی 9 خرداد 1396
مدیرجوان آقای دکترکرامتی انتصاب شماراتبریک میگویم . شما مدیرپرتوان ولایقی هستید امیدواریم روابط عمومی مارا همانند پست مدیریتی که بعنوان مدیر توسعه مدیریت وتحول اداری بودید زنده کنیدو آرزوی ما بود فرد لایقی همچون شما دراین مسند قرا گیرد . برازنده جنابعالی است . به مهندس شهابی مدیرعامل فعال شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران نیز تبریک میگوییم . انتخاب بسیار شایسته ای بود
علوي 9 خرداد 1396
مدير روابط عمومي قبلي بسيار انسان با وجدان و خدا ترسي بود انشاا... هر كجاي ديگر مشغول ميشود خدا يارش باشد.
پرهام 9 خرداد 1396
سلام
کوچه پس کوچه های طبیعت یک فاقد روشنایئ معابر می باشد .التماس دعا دکتر
تدبیر و امید 9 خرداد 1396
از انتصاب آقای کرامتی ، مردی از جنس تدبیر و امید سپاسگذاریم. ((جمعی از فعالان ستاد آقای روحانی شهرستان ساری))
اصحاب رسانه 9 خرداد 1396
با توجه به شناختی که جامعه خبری و اصحاب رسانه مازندران با آقای کرامتی دارند روزهای طلایی را برای اطلاع رسانی در شرکت توزیع برق مازندران در پیش خواهیم داشت . انتصاب کلیدی و مهمی بود که مهندس شهابی انجام داد .
عبدی فرح آبادی 8 خرداد 1396
جناب آقای دکتر کرامتی ؛ انتصاب جنابعالی به عنوان سخنگو و مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت توزیع برق مازندران را به شماوخانواده محترم ومردم فهیم فرح آبادتبریک گفته و امیدوارم به پستهای بالاتری ارتقاء یابید .
ابراهیمی 8 خرداد 1396
سلام آقای دکترکرامتی عزیز:انتصاب بجاوشایسته شمارابه عنوان سخنگوومدیرروابط عمومی واموربین الملل تبریک عرض نموده وازحسن واعتمادوآقای مهندس شهابی بسیار.بسیارمتشکریم
احمد فروزانفر 10 خرداد 1396
جناب آقای دکتر کرامتی
انتصاب بجا وشایسته جنابعالی به عنوان سخنگو و مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت توزیع برق مازندران که بیانگر تعهد کارآمدی ،لیاقت وشایستگی های برجسته آن برادر ارزشی درصحنه های خدمت صادقانه به نظام ومهین اسلامی است تبریک عرض نموده واز درگاه حضرت سبحان موفقیت وسربلندی ،سعادت وسیادت جنابعالی را مسالت می نمایم
همکار برق منطقه ای 10 خرداد 1396
جناب آقای دکتر کرامتی
نوید مسرت بخش انتصاب شایسته حضرت عالی را به عنوان مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شرکت توزیع برق استان را خواستارم.
حسین یعقوبی 11 خرداد 1396
افتخار آشنائی بنده با جناب آقای دکتر کرامتی در طرح ساماندهی سواحل به زمان بخشدار بودن ایشان در بخش رودپی شمالی ساری می باشد که بسیار سخت کوش و با درایت بوده اند و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان از خداوندمتعال مسئلت می نمایم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.