.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست سنگین استقلال مقابل العین

تیم فوتبال استقلال با پذیرفتن شکست سنگین مقابل العین از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

 

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های العین و استقلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با برتری شش بر یک تیم العین به پایان رسید تا استقلال از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

 

استقلال در این دیدار نمایشی ضعیف و سردرگم را ارائه داد و در نهایت با حساب شش بر یک بازی را واگذار کرد.

 

گزارش نیمه اول:

در نیمه نخست این دیدار همانطور که انتظار می‌رفت استقلالی‌ها با آرایشی دفاعی بازی را آغاز کردند و تلاش کردند تا دروازه خود را بسته نگه دارند و در سوی مقابل توپ و مالکیت بازی را به العین بدهند.

 

در دقیقه 16 این دیدار عمر عبدالرحمان از فضای ایجاد شده میان مدافعان استقلال استفاده کرد و با یک شوت تلاش کرد دروازه آبی‌ها را باز کند اما توپ او را رحمتی با واکنشی به موقع به کرنر فرستاد. تنها سه دقیقه بعد از این فرصت بود که شوت سنگین کایو از روی خط محوطه جریمه استقلال بعد از برخورد به تیرک دروازه آبی‌ها راهی اوت شد.

 

با این‌حال مقاومت استقلالی‌ها خیلی پابرجا نبود و در دقیقه 27 شوت کایو لوکاس در داخل محوطه جریمه استقلال، تیم العین را به یک گل رساند تا حساب کار یک بر صفر شود.

 

بعد از گل تیم العین، استقلالی‌ها کمی از لاک دفاعی بیرون آمدند ولی در دقیقه 33 ارسال یک توپ بلند و اشتباه وریا غفوری باعث شد تا کایو لوکاس با رحمتی تک به تک شود و بعد از جا گذاشتن دروازه‌بان استقلال، با یک ضربه گل دوم را به ثمر رساند.

 

در ادامه تلاش استقلالی‌ها برای تغییر نتیجه به جایی نرسید تا آبی‌ها این نیمه را با شکست پشت سر بگذارند.

گزارش نیمه دوم:


با آغاز نیمه دوم انتظار می‌رفت که استقلال برای جبران نتیجه به میدان برود ولی گل زودهنگام عمر عبدالرحمان در دقیقه 49 روی اشتباه عجیب پادوانی باعث شد تا تمرکز استقلالی‌ها بهم بریزد و تیم العین براحتی در دقیقه 57 توسط لی میونگ جو به گل چهارم و در ادامه روی شوت عمر عبدالرحمان در دقیقه 60 به گل پنجم برسد.

 

بعد از گل پنجم تیم العین، بازی متعادل دنبال شد تا اینکه لوکاس در دقیقه 70 تلاش کرد در مصاف تک به تک با رحمتی گل ششم را بزند که اینبار کاپیتان استقلال با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد. اما این پایان کار نبود و ناصر الشمرانی در دقیقه 75 گل ششم را در مصافی تک به تک با رحمتی به ثمر رساند.

 

بعد از گل ششم العین، استقلالی‌ها به حملات پراکنده‌ای روی آوردند ولی این حملات توان کافی برای باز کردن دروازه العین را نداشت تا اینکه در دقیقه 83 کاوه رضایی روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت بازی با حساب شش بر یک به پایان رسید.

 

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری (مجتبی حق‌دوست 54)، فرشید باقری (جابر انصاری 25)، مجید حسینی، هرائر مگویان، علی قربانی (محسن کریمی 38)، خسرو حیدری و کاوه رضایی.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.34 seconds.