.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم ساری و میاندورود ؛
مجلس تلاش می کند خواسته های مردم را تامین کند
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش می کند خواسته های مردم را تامین کند.

به گزارش شمال نیوز،على اصغر یوسف نژاد به مناسبت روز مجلس اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در عموم مسائل در حدود مقرر در قانون اساسی می‌تواند قانون وضع کند.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند قوانینی وضع کند که با اصول و احکام مذهب رسمی کشور یا قانون اساسی مغایرت داشته باشد و تشخیص این امر بر عهده شورای نگهبان است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: تعیین رئیس مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد و شرح و تفسیر قوانین عادی در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است.

یوسف نژاد افزود: لوایح قانونی پس از تصویب هیئت وزیران به مجلس تقدیم می‌شود و طرح های قانونی به پیشنهاد حداقل پانزده نفر از نمایندگان، در مجلس شورای اسلامی قابل طرح است و طرح‌های قانونی و پیشنهادها و اصلاحاتی که نمایندگان درباره لوایح عنوان می‌کنند و به تقلیل درآمد عمومی یا افزایش هزینه عمومی می‌انجامد، در صورتی قابل طرح در مجلس است که در آن راه جبران کاهش درآمد یا تأمین هزینه جدید نیز معلوم شده باشد.

وی به وظایف مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: تمام‌تصمیماتی که در مجلس گرفته می شود به کمک ‌نمایندگان مردم در راستای آرامش، امنیت و تامین خواسته های مردم است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.