.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انشای غلط مدیر فرهنگی در مازندران برای تبریک پیروزی روحانی در انتخابات
با وجود ضرورت بی‌طرفی مدیران دولتی در انتخابات، ذوق‌زدگی توام با شتابزدگی پیروزی انتخاباتی کار دست مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر داد.

به گزارش شمال نیوز، با وجود ضرورت بی‌طرفی مدیران دولتی در انتخابات ذوق‌زدگی توام با شتابزدگی پیروزی انتخاباتی کار دست مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر داد.

انتخابات 29 اردیبهشت و خلق حماسه حضور مردم در انتخابات که تقدیر و تحسین رهبری و شخص رئیس جمهور منتخب را درپی داشت یقیناً به اعتراف بزرگان نظام، برنده واقعی انتخابات خود ملت ایران بودند.

در پسا انتخابات برگزاری جشن‌ها و انتشار پیام‎های تبریک به منتخب امری معمول و رایج است که در این دوره از انتخابات همگان شاهد آن بودند.

هرچند مدیر آموزش و پرورش قائم‎شهر خود و اداره‎ خود را جدا از سیاست می‌داند اما به گفته‌ برخی از مدیران، آقای رسولی در جلسات متعدد مدیران مدارس و کارمندان اداری خود صراحتا از آقای روحانی نام‌برده و تبلیغات مستقیمی را برای ایشان انجام می‌دادند.

اما مشکل در بعد انتخابات نیز برای ایشان ادامه داشت و با چاپ بنر تبریک پیروزی آقای روحانی توسط مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر و نصب آن مقابل این اداره، یکی از تبلیغات محیطی ایام بعد از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر بود که پیام این بنر تبریک به لحاظ متنی و محتوایی بازتاب و واکنش های گوناگونی را به‌دنبال داشته است.

اشکال در محتوی نگارش پیام مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر باعث نگرانی و دلخوری هواداران روحانی و دلسوزان انقلاب اسلامی شده است.

مورد دلخوری هواداران روحانی به اشتباه و اشکال انشایی متن پیام مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر بوده که پیروزی روحانی را پیروزی صلح و آشتی و صداقت بر تهمت، عقلانیت تدبیر و امید دانسته و بدین طریق عقلانیت دولت تدبیر و امید را در کنار تهمت و یا استفاده از ترفند تهمت انشا کرده است.

نکته دیگر آنکه این مدیر فرهنگی برخلاف باور خود رئیس‌جمهور که گفته من رئیس‌جمهور همه ملت ایران هستم حتی کسانی که به من رأی ندادند ولی مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر با این پیام آنها را جمعیت و اهل تهمت خواند که این مطلب برخلاف نظر روحانی عبارت ناشایست و فتنه‌انگیز بوده و موجب دلخوری و نگرانی دلسوزان انقلاب شده است.

به عقیده صاحب‎نظران سیاسی، مدیر آموزش و پرورش قائم‌شهر بدور از هرگونه توجیه و فرافکنی بایستی به خاطر این اشتباه از دوستداران و دلسوزان انقلاب و هواداران روحانی رئیس‌جمهور منتخب دولت دوازدهم عذرخواهی کند.

لازم به ذکر است به‌دنبال این اعتراضات همان‌طور که در عکس‌های ذیل مشاهده می‌کنید نهایتاً به‌دستور رسولی اصلاحاتی آموزش و پرورش قائم‌شهر متن پیام اصلاح، اما از عذرخواهی دریغ شده است.

 

 
   منبع:بلاغ
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.374 seconds.