.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی توجهی صداوسیمای مازندران به بیماران صعب العلاج
رئیس انجمن بیماران ام اس مازندران از بی توجهی صداوسیمای استان به بیماران صعب العلاج انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمود عابدینی با انتقاد شدید از بی مهری صدا و سیمای مازندران نسبت به برنامه های روز جهانی ام اس و بی توجهی به مشکلات این بیماران اظهار کرد: با هیچ زبان و قلمی نمی توان این بی مهری سوال برانگیز رسانه ملی را توصیف کرد.

وی با اشاره به عضویت بیش از 3 هزار نفر در انجمن بیماران ام اس مازندران تصریح کرد: با بی توجهی برخی از مسئولان و بی اعتنایی رسانه های ارتباطی به ویژه صدا و سیما در حوزه استان مازندران، بیماران ام اس با چالش ها و مشکلات فراوانی روبه رو هستند که کمترین انتظار از صداو سیمای مرکز مازندران، تدارک ویژه برنامه ای برای روز جهانی ام اس بوده است.

رئیس انجمن بیماران ام اس مازندران افزود: در هر روز رسانه ملی برای تبلیغ برنامه های بی محتوا ساعت‌ها وقت می گذارد اما از پرداختن به مشکلات بخش قابل توجهی از بیماران صعب العلاج  که تقویت عنصر امید و نشاط در این بیماران شرط مهم کنترل بیماری است کمترین زمان را تخصیص نمی دهد.

عابدینی خاطرنشان کرد: انجمن بیماران ام اس استان مازندران تشکیلاتی خیریه و عام المنفعه است که با مسئولیت پذیری تعدادی از انسان های نوع دوست و با هزینه خیرین نیک اندیش اداره می شود و خدمات مورد نیاز و در حد توان را به بیماران ام اس ارائه می دهد.

رئیس هیئت مدیره انجمن بیماران ام اس استان مازندران گفت: از رسانه ها به ویژه رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز مازندران انتظار می‌رود که در این مسیر انسانی و اخلاقی حامی باشند و به جای پرداختن به 10ها برنامه بی محتوا و غیر ضروری، کمی از زمان رسانه ای را که عنوان «ملی» را یدک می کشد، به مردم و بیمارانی اختصاص دهند که صاحب و مالک این رسانه هستند و هزینه های آن نیز از بیت المال تامین می شود.

عابدینی با اشاره به اینکه در انجمن بیماران ام اس مازندران هرگز نگاه سیاسی و یا انتفاعی نبوده و نیست، تصریح کرد: رسانه ملی این انجمن را با عینک سیاسی نبیند.

وی گفت: خرید ساختمان برای استقرار انجمن بیماران ام اس استان گامی مهم و افتخارآمیز است که با پیگیری این انجمن از محل بودجه مازاد برگزاری کنگره جهانی ام اس که در سال 1389 در ساری برگزارشد به ثمر نشست./ایسنا

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.