.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات و چند پیام مهم

شمال نیوز : انتخابات و چند پیام از انتخابات بعنوان مانور سیاسی نظام یاد میکنند و همه کشورها با بکارگیری تمام ظرفیت ها ی خویش تلاش می نمایند تا با فراهم نمودن زیر ساخت های لازم ،شرایط یک انتخابات پر شور و در عین حال فضایی ارام و با مشارکت بالا را فراهم نمایند ،چرا که مردم. قدرت نرم یک نظام محسوب شده و شرکت بالا و نرم قابل قبول. توان چانه زنی کشور را در دنیا بالا خواهد برد ‌.

 

همه پرسی در همه کشورها مهم بوده ولیکن در کشور ما از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که اساسا در تمام انتخابات های در پیش رو دو راهبرد در مقابل هم قرار می گیرند: راهبرد استکبار جهانی با محوریت امریکا. که با استفاده از تمام ظرفیت های در اختیار خارجی. ماهواره ها و عوامل داخلی تلاش می نماید تا شرایطی را در کشور فراهم که با ایجاد شرایط عدم نشاط و شور انتخاباتی. ایجاد چالش و التهاب. درصد مشارکت بسیار پایین و نهایتا تا دولت چالشی و یا ناکار امد در کشور شکل گیرد و اما راهبرد نظام اسلامی که در صدد است با ایجاد شوق و نشاط سیاسی. انجام انتخبات در فضایی ارام و درصد مشارکت بالا را داشته و در پایان دولت کار امد و مطلوب را شکل دهد با عنایت به تدارک بسته اجرایی - عملیاتی که معمولا نظام استکباری در همه انتخابات در ایران پیش بینی و اجرا می نماید بحمدلله با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش همه دست اندرکاران اجرایی. شاهد حضور حداکتری مردم شریف ایران در این همایش بزرگ سیاسی بودیم و علی رغم دسیسه های دشمن این انتخابات با وجود رقابتی بودن شدید دو جریان فکری. در فضایی ارام و دوستانه انجام شده است که ضمن تبریک به رییس محترم جمهور منتخب و قدردانی از مردم عزیز ایران باید گفت برای این انتخابات چند پیام متصور است:

 

یک پیام اصلی و بزرگ به جهانیان و نظام استکباری مبنی بر اینکه. فشارهای اقتصادی و معیشتی ناشی از تحریم های ظالمانه استکبار جهانی تزلزلی در اراده قوی مردم شریف ایران ایجاد ننموده و ملت استوار و قهرمان این کشور.همانند دیگر همه پرسی ها. جواب محکم و دندان شکنی به استکبار جهانی داده اند.

 

پیام دوم به دولتمردان نظام اسلامی ما. که مردم زمانشناس و با بصیرت این مرز و بوم در تمام ادوار مختلف و با حضور حماسی خود در تمام صحنه های سیاسی اجتمایی. به وظیفه انقلابی خویش عمل نموده و نارسایی و کمبودهای ناشی از خدمت دولتمردان درمواقع این چنینی. خللی در جانبداری حقیقی از انقلاب نمی نماید و اما برای این همه پرسی یک پیام دیگری نیز میتوان برشمرد و اینکه تعداد ارای رییس جمهور منتخب در مناطق کوهستانی. دشت و حاشیه شهرها و نیز اسپتانهای محروم و کم برخوردار کمتر از یک سوم را نشان میدهد که این حاکی از کم توجهی دولت و عدم رضایتمندی مردم شریف این مناطق از خدمات دولت بوده است که امید داریم دولت محترم. پیام مردم محروم این مناطق را دریافت نموده و در دور جدید خدمت چهارساله. به مناطق دور افتاده و حاشیه ای و نیز استاهای محروم توجه بیشتری داشته باشد. انشا الله


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.432 seconds.