.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدف مالکان باشگاه، صعود به لیگ برتر است؛
امیری: تمرینات نساجی قطعا به تهران منتقل خواهد شد
مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران گفت: تمرینات تیم نساجی قطعا به تهران منتقل خواهدشد و خوابگاه،زمین چمن طبیعی ومصنوعی هم درتهران رزرو شده است.

امیری: تمرینات نساجی قطعا به تهران منتقل خواهد شد

به گزارش شمال نیوز؛ علی امیری، مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران، شب گذشته به عنوان مهمان تلفنی در برنامه ورزش مازندران حضور یافت و در مورد برخی تصمیمات باشگاه به طور شفاف صحبت کرد.

علی امیری در مورد انتقال تمرینات نساجی مازندران به تهران گفت: تمرینات تیم نساجی قطعا به تهران منتقل خواهد شد و خوابگاه، زمین چمن طبیعی و مصنوعی هم در تهران رزرو شده است.

 

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در مورد آغاز یارگیری این باشگاه گفت: مهدی پاشازاده، سرمربی جدید تیم نساجی مازندران، هم اکنون در کشور اتریش حضور دارد و یکشنبه (فردا) به تهران باز می گردد و لیست نهایی خود را در اختیار باشگاه قرار می دهد تا برای جذب بازیکنان دست به کار شویم.

 

امیری در مورد حفظ بازیکنان سال گذشته افزود: با چند تن از بازیکنان فصل گذشته نساجی صحبت کردیم و در هفته آینده قرارداد آنها برای ماندن در نساجی نهایی خواهد شد.

 

مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران در مورد هدف مالکان در فصل جاری ادامه داد: با توجه به صحبت های مطرح شده هدف مالکان در این فصل تنها صعود به لیگ برتر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.