.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمار ناامید کننده و ماموریتی سخت برای پرسپولیس
تیم پرسولیس در حالی سه‌شنبه هفته جاری به مصاف لخویای قطر خواهد رفت که با توجه به نتیجه بازی رفت٬ برای صعود به مرحله بعد نیاز به گلزنی در زمین حریف دارد.

به گزارش شمال نیوز، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس٬ روز سه‌شنبه هفته جاری در شهر دوحه قطر میهمان لخویای قطر خواهند بود. دیداری که سرخپوشان باید حداقل یک مساوی با گل را در آن کسب کنند تا با توجه به نتیجه بدون گل بازی رفت در تهران بتوانند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

پرسپولیس در شرایطی برای صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان نیاز به گلزنی در قطر و مقابل لخویا دارد که با وجود خط حمله و هافبک خوبی که در اختیار دارد٬ کار نشدنی و غیرممکنی پیش رو ندارد اما از طرف دیگر آمار ثبت شده این تیم در گذشته٬ نشان دهنده یک ماموریت سخت پیش روی این تیم است.

پرسپولیس تا به حال و در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا٬ سه بار موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شده است که در هر سه بار با شکست مقابل حریفان خود از صعود به جمع هشت تیم پایانی باز مانده است. ضمن اینکه سرخپوشان در این سه مرتبه٬ هیچگاه موفق به گلزنی در دیدارهای بیرون از خانه نشده‌اند.

اولین و دومین صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی در زمانی اتفاق افتاد که طبق قانون مسابقات دیدارهای مرحله یک هشتم به صورت تک بازی برگزار می‌شد. پرسپولیس در نخستین صعود خود با هدایت وینگادای پرتغالی در این مرحله و در تهران به مصاف بنیادکار ازبکستان رفت و در حالی که شانس خوبی داشت تا با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران به مرحله بعد صعود کند٬ مغلوب تک گل ریوالدوی برزیلی از روی نقطه پنالتی شد و از گردونه مسابقات حذف شد. دومین صعود سرخپوشان نیز در زمان حضور دنیزلی روی نیمکت این تیم رقم خورد. پرسپولیس در آن دوره به دلیل اینکه در گروه خود دوم شد٬ در مرحله یک هشتم میهمان تیم قدرتمند الاتحاد عربستان بود که در پایان با سه گل مغلوب حریف خود شد و حذف شد.

سومین حضور پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی هم مربوط به دو سال قبل و در اوایل حضور برانکو در این تیم می‌شود که سرخپوشان در این مرحله در شرایطی که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد به مصاف الهلال عربستان رفتند. بازی رفت در تهران با گل به خودی دیرهنگام مدافع عربستانی به سود پرسپولیس خاتمه یافت اما در بازی برگشت این الهلال بود که با سه گل به پیروزی رسید تا پرسپولیس در حذف از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هت‌تریک کرده باشد.

طبق آمار پرسپولیس تا کنون نه تنها موفق به صعود از مرحله یک هشتم نهایی نشده است٬ بلکه در دو بازی بیرون از خانه خود در این مرحله گلی به ثمر نرسانده و تک گل این تیم در مجموع چهار بازی گذشته سرخپوشان در این مرحله نیز توسط مدافع حریف به ثمر رسیده و هیچ بازیکنی از پرسپولیس موفق به گلزنی در این مرحله نشده است٬ حتی از روی نقطه پنالتی.

حالا باید دید شاگردان برانکو در آخرین و مهم‌ترین بازی فصل خود٬ آیا موفق خواهند شد با کسب نتیجه لازم مقابل لخویا تمامی طلسم‌های این مرحله را از بین برده و به جمع هشت تیم پایانی صعود کننده یا آمار ناامید کننده سرخپوشان همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: وب سایت برنامه نود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.