.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باد و بارندگی‌های پراکنده در راه مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم از فردا شب شاهد آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده و وزش باد در آسمان استان باشیم.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی امروز اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی روزهای شنبه 66 و یک‌شنبه هفت خردادماه امسال آسمان مازندران عمدتاً صاف تا نیمه ابری است، اما در برخی از مناطق به‌دلیل شرایط فصلی و جغرافیایی افزایش ابر دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: از یک‌شنبه‌شب به‌ویژه روز دوشنبه با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شاهد آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده و وزش باد در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه روز سه‌شنبه از ابرناکی آسمان استان کاسته می‌شود، اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

این مسؤول درباره وضعیت دمای هوای مازندران، افزود: روز دوشنبه انتظار داریم شاهد خنک شدن هوای استان باشیم و از روز سه‌شنبه به‌ویژه روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه افزایش نسبی در حداکثر دمای هوا اتفاق می‌افتد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و از  یک‌شنبه‌شب مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.049 seconds.