.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمیته تخصصی چای در مازندران تشکیل می شود
نایب رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران گفت: کمیته تخصصی چای در مازندران تشکیل می شود.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا قاسمی در جلسه بررسی مشکلات صنایع غذایی شهرستان های غرب استان با بیان اینکه انجمن با پشتوانه اعضا در تلاش است از حقوق حقه آنها به کمک خودشان دفاع و در جهت رفع مشکلات گام بردارد، افزود: انجمن غذایی استان فعال ترین انجمن خانه صنعت، معدن و تجارت به شمار می آید.

قاسمی از تشکیل کمیته تخصصی چای در انجمن خبر داد و عنوان کرد: بانک اطلاعات چای نیز ایجاد می شود.

آیت غلامی دبیر اجرایی انجمن صنایع غذایی و دارویی استان نیز در تکمیل گزارش بانک اطلاعات صنایع غذایی استان اظهار کرد: صادرات تولیدات صنایع غذایی استان مازندران چشمگیر است.

غلامی خاطرنشان کرد: متوسط مصرف شیر هموطنان ایرانی حدود60 کیلوگرم در سال و این در حالی است که این میزان در جهان متوسط بالای 150 کیلوگرم بوده و این بیانگر کوچکتر شدن سبد غذایی ایرانی ها است.

دبیر انجمن صنایع غذایی مازندران تعداد واحدهای غذایی مازندران را مشتمل بر لبنی 24 واحد، صنایع آرد 18 واحد، صنایع فرآوری آرد 16،فرآورده های گوشتی 18 واحد، نوشیدنی 18 واحد، روغن 11 واحد، گشتارگاه های طیور 15 واحد، کنسرو گوشتی 9 واحد، کنسرو غیرگوشتی 19 واحد برشمرد و تعداد کل واحدهای بسته بندی استان را 34 واحد اعلام کرد که بسته بندی انواع چای، برنج، حبوبات، ادویه، سبزیجات، آرد،عسل، ذرت، کنجاله سویا، خشکبار، قند و شکر را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی را شامل می شوند.

وی همچنین اعلام کرد؛ انجمن صنایع غذایی در کانون و انجمن صنایع غذایی ایران به صورت فعال حضور و مشارکت دارد.

غلامی از گفته های عجولانه و غیرکارشناسی مندرج در رسانه های مکتوب و مجازی گلایه کرد که هرروز مخاطرات و دغدغه های تولیدکنندگان را مضاعف می کند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.