.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتفاق نادر در عکس یادگاری همسران سران ناتو +تصاویر
نشست سران ناتو در بروکسل در حالی برگزار شد که حضور همسر نخست وزیر همجنس‌گرای لوکزامبورگ میان بانوان اول کشورهای عضو ناتو به سوژه‌ای خبری تبدیل شده است.

تسنیم: روابط صمیمانه «گوتیه دستونه» از معماران بلژیکی و همسر «اگزاویه بتل» نخست وزیر همجنس‌گرای لوکزامبوگ در طول کنفرانس ناتو، با همسران و زنان همراه سایر رهبران جهان سوژه خبری برای روزنامه «دیل میل» شد.

بر این اساس، گوتیه دستونه روز گذشته (پنجشنبه) و همزمان که رهبران ناتو در بروکسل مشغول بحث درباره موضوعات جهانی بودند، به «ملانیا» همسر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نزدیک شد.
 
دستونه که در سال 2015 میلادی با نخست وزیر لوکزامبورگ ازدواج کرده است، پیش از مراسم شام مخصوص همسران در بروکسل، با گروهی از زنان در کاخ لیکن مشغول عکس گرفتن شد و در حالی که کت و شلوار مشکی و کراوات خاکستری داشت، میان زنان سران جهان ایستاد.

 

 


نخست وزیر لوکزامبورگ اولین رهبر اروپایی همجنس‌گرا است که بعد از اینکه دو سال پیش با همسرش ازدواج کرد، وارد اتحادیه هم جنس بازان شد. مراسم ازدواج این زوج همجنس باز چندین ماه بعد از قانونی شدن ازدواج همجنس‌گرایان در لوکزامبورگ برگزار شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.