.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ وزارت کشور به اظهارات اخیر موحدی‌ کرمانی
در پی اظهارات روز گذشته آیت‌الله موحدی کرمانی، وزارت کشور نامه‌ای را خطاب به مردم منتشر کرد.

جماران: در پی اظهارات روز گذشته آیت‌الله موحدی کرمانی، وزارت کشور نامه‌ای را خطاب به مردم منتشر کرد.

متن این نامه به‌این شرح است:

ملت شریف و بزرگوار ایران

روز پنج شنبه، چهارم خرداد مطالبی به نقل از آیت اله موحدی کرمانی در رسانه ها منتشر شد که با توجه به مراتب تقوی و سوابق ارزنده سیاسی و اجتماعی ایشان بسیار مایه تعجب و غیر قابل باور بود، از آنجائیکه این اظهارات می تواند محل بحث و ابهام و باعث ایجاد نگرانی و بدبینی شود لذا نکاتی را به استحضار ملت آگاه و هوشیار می رسانیم.

تمامی مراحل انتخابات ریاست جمهوری به ویژه در شعب اخذ رای از ابتدای آغاز فرایند رای گیری تا پایان شمارش و اعلام نتایج با حضور ناظران شورای محترم نگهبان انجام گرفته است.

تاکید می شود در هر شعبه حداقل سه ناظر شورای نگهبان حضور داشتند و تمامی صورتجلسات تنظیمی در تمامی شعب بدون استثناء به امضای ناظران محترم رسیده است، لذا وارد نمودن هرگونه ابهام در حماسه بزرگ مردمسالاری دینی ،خدشه به آرای مردم و توهین و بی اعتبار نمودن دست اندرکاران برگزاری انتخابات و به ویژه ناظران محترم شورای نگهبان تلقی می گردد.

مشخص نیست استفاده از واژه "آرای حلال" بر چه مبنایی و با چه هدفی صورت گرفته است ؟ ملت مسلمان و هموطنان سایر ادیان بر پایه استفاده از حق مصرح قانونی در تعیین سرنوشت خود به ویژه در لبیک به کلام گوهربار رهبر معظم انقلاب برای دفاع از هویت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و تحقق مشارکت حداکثری به پای صندوق های رای آمدند و بار دیگر حماسه سترگ آفریدند، تقسیم بندی این مردم عزیز و بزرگوار به عناوینی مانند انقلابی و غیر انقلابی یا «آرای حلال» و.... ظلم بزرگی است که باعث ایجاد تفرقه و آسیب جدی به وحدت ملی و امنیت ملی می شود.

اینکه از جناب آیت الله جنتی خواسته‌اند آرای آقای رئیسی از 16 میلیون به 19 میلیون و آرای آقای روحانی از 23 میلیون به 21 میلیون تغییر یابد با هیچ منطق شرعی، قانونی و مردمسالاری مطبق نیست و ادعایی غیر باور است چراکه :

اولا ساحت مقدس اعضای محترم شورای نگهبان پاک و مبری از اینگونه مطالب است و آن عزیزان امانت دار حق الناس بوده و در پیشگاه خداوند خود را مسئول می دانند و اگر نعوذبالله اینگونه باشد نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاکنشان.

ثانیا با طرح چنین مباحثی افکار عمومی داخل و خارج از کشور در مورد ما چه قضاوتی خواهند نمود؟ و واقعا چه پاسخی برای این مطالب وجود دارد؟ آیا معاندان و دشمنان قسم خورد این کشور و ملت و انقلاب با استناد به این جملات و عناوین علیه ما استفاده پلید نخواهند کرد؟ و آیا این موضوع القا نخواهد شد که «در گذشته» نیز چنین بوده است؟ فاین تذهبون ... به کجا می‌روید؟؟

ما به شورای نگهبان اعتماد کامل داریم و می‌دانیم در ساحت این نهاد انقلابی چنین خطای فاحشی رخ نخواهد داد.مردم ما همگی برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب که همانا مشارکت حداکثری بود به پای صندوق رای آمدند و بر همین مبنا ادای تکلیف کرده و آرای همگی بدون هیچ تبعیضی صحیح و نافذ است و همچنین یقین داریم ملت تاریخ ساز ایران در کنار هم به عزت و پیشرفت کشور می اندیشند و پس از پایان رقابت همچون نامزدهای محترم همگی مسیر و مرام رفاقت را پیشه می کنند.

خداوند منان را شاکریم که می توانیم بگوییم که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 29 اردیبهشت، مجریان و ناظران را مصداق این آیه شریفه قرار داد که "إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها".


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.96 seconds.