.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نکاچوب برگزار شد
مراسم معارفه مدیر عامل شرکت نکاچوب در محل این شرکت با حضور اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت برگزار شد و طی آن رمضان علی اصغری توریع و ذکریا دیان معارفه شد.

میانخبر: مراسم معارفه مدیر عامل شرکت نکاچوب در محل این شرکت با حضور اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت برگزار شد و طی آن رمضان‌علی اصغری تودیع و ذکریا دیان معارفه شد.

در این مراسم رمضان‌علی اصغری با بیان اینکه این شرکت در هر ماه بین سه تا چهار میلیارد هزینه دارد، اظهار کرد: هر چه زمان جلوتر می‌رود هزینه بیشتر و درآمد کمتر می‌شود.

مدیرعامل سابق شرکت نکاچوب بیان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی کشور بسیاری از افراد تقاضای کار در شرکت را دارند به همین دلیل سعی کردیم با توجه به توان خودمان و تا آنجایی که از دست ما بر می‌آید انجام دهیم.

یوسف عرب خزائلی نیز در این مراسم تاکید کرد: از ابتدای کار یک تیم همراه و همدل بودیم تا با همدلی از هدف اصلی فاصله نگیریم.

عضو هیات مدیره شرکت گفت: تصمیمات شرکت با مشارکت و جمعی گرفته می‌شد و مدیرعامل با اینکه طبق قانون می‌توانست بعضی تصمیمات را شخصا بگیرد اما تصمیمات به صورت جمعی در جلسات گرفته می‌شد تا اشتباهات کمتری به‌وجود بیاید.

حسینعلی خیاط نیز با بیان اینکه تاریخچه این شرکت را می‌توان به دو دوره ۲۲ ساله تقسیم کرد، افزود: در دوره اول اقتصاد شرکت را شرکت و دوره دوم را جنگل تامین کرد.

عضو هیات مدیره شرکت با اشاره به زمزمه آغاز واگذاری شرکت از سال ۷۴، تصریح کرد: در این مدت قیمت چوب هر روز افزایش پیدا کرد ولی شرکت نتوانست همراه با افزایش قیمت چوب خود را بروز کند تا ارزش افزاوده بیشتری کسب کند.

حسینعلی خیاط، خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ شرکت ۶۶۶ نفر پرسنل داشت و امروز ۶۳۸ نفر نیرو داریم که در این مدت ۲۰۰ نفر بازنشسته و ۱۷۸ نفر جایگزین شدند.

وی یکی از چالش‌های شرکت که در گذشته نیز وجود داشت را نیروی انسانی دانست و گفت: امروز نیز یکی از مشکلات بزرگ کشور بیکاری است و هر کسی وارد شرکت می‌شود توقع جذب دارد.

خیاط اظهار کرد: در سال ۹۲ زمان آغاز مدیرعاملی آقای اصغری زیان انباشه شرکت ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده و امروز ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، سود شرکت در سال ۹۲، ۷ میلیارد بوده و امروز ۲.۵ میلیارد است و همچنین بدهی شرکت در سال ۹۲، ۲۴ میلیارد بود و امروز ۲۸ میلیارد تومان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.