.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مادرم با عمو در اتاق تنها بود که ناگهان دیدم ..+ عکس

به گزارش جام نیـوز، پلیس وقتی به بالای سر جسد این زن افغان رسید در بررسی های  تخصصی پی برد که قاتل سعی داشته صحنه ای مبنی بر خودکشی زن جوان را بازسازی کند.

 

متهم مادرم با عمو در اتاق تنها بود که ناگهان دیدم ..+ عکس

 

ساعت 7 عصر مردی 30 ساله و افغان از خانه اش در مشیریه تهران بیرون دوید و فریاد زنان ادعا کرد همسرش کشته شده است. وقتی ماجرای این قتل به ماموران کلانتری 169 تهران مخابره شد تیمی از تجسس پای در قتلگاه گذاشت زنی را دید که با دستمالی دورگردن خفه شده بود و روی دستانش آثاری از بریدگی وجود داشت.

 

 

مادرمظنون فراری

 

در بررسی زخم ها با توجه به عدم خونریزی و نشانه ای از جهنده بودن خون ها تیم تحقیق پی برد که قاتل پس از خفه کردن زن افغان سعی داشته صحنه خودکشی را تداعی کند اما چون دیگر خونی در رگ ها جریان نداشت از آثار بریدگی مشخص است که بعد از مرگ قربانی به وجود آمده اند. ماجرای این جنایت به بازپرس ایلخانی گزارش شد و وی دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی از جنایت رازگشایی کنند. شوهر زن افغان در بازجویی ها ادعا کرد وقتی به خانه رسیده از دختر 3 ساله اش شنیده مادر در اتاق خوابیده و سراغ وی رفته و دیده که همسرش کشته شده است. با این ادعا ها ماموران که می دیدند دختران یک و سه ساله مقتول در زمان جنایت در خانه حضور داشتند به پرسو جو از آنها پرداخته و دختربچه ادعا کرد پدرشان با مردی که به او عمو می گویند در خانه شان دعوا کرده و در آن لحظه مادرشان در اتاق بود و دیگر او را ندیده اند. همین کافی بود تا شوهر زن افغان بازجویی شود و این بار ادعا کرد از مدت ها پیش می دانسته همسرش به او خیانت می کند و با مردی از آشنایانشان در ارتباط است تا اینکه آخرین بار هردو را غافلگیر کرده و با دعوای شدیدی خانه را ترک کرده است و وقتی برگشته متوجه قتل شده است. در حالیکه شوهر زن افغان یکی از مظنونان بود پلیس با شناسایی دومین مظنون سعی کردند وی را به سرقراری با یکی از آشنایانش بکشانند اما در محل قرار پلیس با پدرو مادر مظنون مواجه شدند و آنها را بازداشت کردند.

 

بنابه این گزارش با فراری بودن این مظنون و ادعای بی گناهی شوهر زن افغان در قتل پلیس در حال ردیابی مرد فراری است تا پرده از راز این جنایت بردارد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.533 seconds.