.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران خبر داد:
افزایش 224 درصدی کشف و ضبط کالای قاچاق در استان مازندران
شمال نیوز: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از کشف 122 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان در دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی پیرفلک در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران اظهار کرد: حمایت از برندهای داخلی به ویژه برندهای استانی در حوزه های مختلف و استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در شناسایی و برخورد با مراکز و واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای قاچاق نیز از جمله برنامه های سال جاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران است. 


وی افزود: مازندران سال گذشته توانست رتبه های نخست کشوری را در میانگین رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح سامانه جامع انبارها و مراکز پخش کالا و تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز نگهداری و عرضه کالا کسب کند.

پیرفلک با اشاره به این امر که در طول سه سال و نیم دولت تدبیر و امید 122 میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شده است گفت: این آمار حاکی از رشد 224 درصدی افزایش کشف قاچاق نسبت به دولت دهم است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران یادآور شد: ساماندهی سواحل، شناورهای غیرمجاز و مبارزه با قاچاق گونه های زیست محیطی و فراورده های جنگلی از جمله طرح هایی بوده که به تایید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا رسیده و در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.362 seconds.