.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم استقبال از 2 عضو تیم ملی ژیمناستیک ایران در قائم‌شهر برگزار شد+ تصاویر
مراسم استقبال از هادی خناری‌نژاد و سامان مدنی که در مسابقات ژیمناستیک کشورهای اسلامی باکو افتخارآفرینی کردند با حضور مسؤولان شهرستانی در قائم‌شهر برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، عصردیروزمراسم استقبال از هادی خناری‌نژاد و سامان مدنی که در مسابقات ژیمناستیک کشورهای اسلامی باکو افتخارآفرینی کردند با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

دارنده تنها مدال طلای ژیمناستیک ایران با بیان اینکه در این مسابقات توانستم یک مدال برنز در قسمت دارحلقه و یک برنز تیمی کسب کنم، اظهار کرد: اتفاق دیگری که در این مسابقات برایم رقم خورد ثبت دو حرکت جدید در بخش پارالل در کتاب جهانی بود.

هادی خناری‌نژاد افزود: ورزشکاران از سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا و در این مسابقات شرکت کرده بودند و با 5 تیم رقابت سختی داشتیم.

وی در پایان گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و توانستم با یاری خداوند در رشته دارحلقه سوم شوم و با تمام ناداوری‌هایی که وجود داشت تیم ما هم توانست به مدال برنز دست یابد.

دیگر عضو تیم ملی ژیمناستیک ایران با بیان اینکه از 5 سالگی ورزش خود را شروع کردم اظهار کرد: سطح مسابقات ژیمناستیک کشورهای اسلامی در باکو بسیار بالا بود و توانستم در پارلل چهارم و در تیمی به مقام سوم دست پیدا کنم.

سامان مدنی افزود: برای کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک  2020 تمرینات خود را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به امید خدا موفق شویم.

وی قائم‌شهر را قطب ژیمناستیک ایران برشمرد و گفت: مربیان خوبی در این شهرستان وجود دارند و فقط از نظر تجهیزات و امکانات ورزشی کمبود داریم که امیدواریم حل شود تا جوانان بیشتری بتوانند در این رشته عرض اندام کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.879 seconds.