.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 97 درصدی باسوادی در مازندران
معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از افزایش میزان باسوادی استان به 97 و 61 دهم درصد در گروه سنی 10 تا 49 سال، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، داوود تقی نیا در نخستین امتحان سواد آموزی روشندلان در نوشهر، افزود: بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 90 نرخ باسوادی در مازندران در گروه سنی 10تا 49 سال، 95/7 بود که اکنون این میزان 2/54 درصد رشد داشته است.

 

معاونت آموزشی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نخستین امتحان از سواد آموزان روشندل در مازندران گفت: طاهره وهاجر اسلامی متولدین دهه 60 بی سواد مطلق وروشندل اهل و ساکن روستای چلندر بخش مرکزی نوشهر توسط سازمان سواد اموزی شناسایی و تحت آموزش قرار گرفتند.

تقی نیا گفت: امروز مرحله پایانی و آزمون سواد آموزی این روشندلان است که به همت معلمی روشندل آموزش دیده اند که پس از قبولی مدرک معادل سوم ابتدایی برایشان صادر می شود و پس از گذراندن مرحله بعدی دوره آموزشی، مدرک ششم ابتدایی را دریافت می کنند وپس از آن میتوانند فرایند آموزش رسمی را طی کنند.

وی افزود: پس از تایید بهره هوشی معلولان جسمی و حرکتی در سازمان بهزیستی، این افراد تحت آموزش سواد آموزی قرار می گیرند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.