.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس بنیاد شهید بابل خبر داد
نقش‌آفرینی 60 شهید بابلی در آزادسازی خرمشهر
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل گفت: شهرستان بابل 60 شهید برای آزادسازی خرمشهر تقدیم انقلاب کرده است.
نقش‌آفرینی 60 شهید بابلی در آزادسازی خرمشهر

به گزارش شمال نیوز، بهرام لطیفی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سوم خرداد حماسه ماندگاری است که اقتدار و قدرت ایران را در جامعه بین‌الملل رقم زد.

وی افزود: سوم خرداد یادآور ایثار و رشادت‌های جوانان و اوج خداباوری امام شهدا بود، روزی که ملت ایران به جهانیان ثابت کرد که زیر بار هیچ ذلتی نرفته و اجازه تجاوز به خاک کشورش را نخواهد داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل با اشاره به اینکه به مناسبت سوم خرداد از 60 خانواده شهید سوم خرداد بابل تجلیل شدند، تصریح کرد: از 60 خانواده شهید سوم خرداد شهرستان بابل در مراسم تجلیل از خانواده شهدا سوم خرداد استان که در سالن قدیر سپاه مازندران برگزار شد تجلیل شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: دیدار از دو خانواده شهید سوم خرداد، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در آرامگاه شایستگان امیرکلا با حضور مسؤولان شهرستان از جمله برنامه محوری اداره بنیاد شهید شهرستان بابل به مناسبت سوم خرداد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل گفت: شهرستان بابل دارای هزار و 744 شهید، 5هزار و 600 جانباز و 398 آزاده است این در حالی است که شهرستان بابل افتخار تقدیم کردن 60 شهید سوم خرداد را دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.367 seconds.