.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عباس‌زاده از نساجی رفت/ آقای گل لیگ یک به سایپا پیوست
محمد عباس‌زاده، آقای گل لیگ دسته اول که فصل قبل در تیم فوتبال نساجی توپ می‌زد و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به‌شمار می‌رفت، رسماً به تیم فوتبال سایپا پیوست و فصل آینده برای نساجی توپ نمی‌زند.

به گزارش شمال نیوز، فصل جدید فوتبال در ایران به‌زودی آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی درصدد هستند تا با صرف هزینه بازیکنان ارزنده و توانمند را خریداری کنند تا برای تیم خود مهره اثربخشی باشند.

محمد عباس‌زاده، آقای گل لیگ دسته اول که فصل قبل در تیم فوتبال نساجی توپ می‌زد و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به‌شمار می‌رفت توانست با به ثمر رساندن 24گل نام خود را به گوش مسؤولان تیم‌های لیگ برتری برساند تا شاید بتواند در فصل جدید در  یکی از این تیم‌ها بازی کند.

شنیده‌ها حاکی از آن بود که عباس‌زاده قرار است لژیونر شود و از یک تیم قطری پیشنهاد دارد ولی این اتفاق جور دیگری رقم خورد این بازیکن محبوب نساجی‌ها رسماً به تیم فوتبال سایپا پیوست و فصل آینده برای نساجی توپ نمی‌زند.

به گزارش فارس، این اتفاق در حالی رخ داد که قبلاً از سوی مالک باشگاه نساجی اعلام شده بود سعی می‌کنیم عباس‌زاده را در نساجی نگه داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.