.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روحانیون در بحث پیشگیری از معضلات اجتماعی باید فعالیت خود را دوچندان کنند
استاندار مازندران گفت: روحانیون باید در بحث پیشگیری از معضلات اجتماعی که برجسته‌ترین آنها مشکل اعتیاد است فعالیت خود را دوچندان کنند و همانند سازمان‌های مردم‌نهاد مانند کمیته امداد و بهزیستی در روستاها در کنار مردم حضور فعال داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز، مراسم گردهمایی روحانیون صبح امروز در مصلی امام خمینی شهرستان ساری به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان سال جاری با عنوان سفیران هدایت و حماسه‌سازان ایثارومقاومت ویژه روحانیت استان مازندران برگزار شد.

این مراسم مصادف با حماسه سوم خرداد دوران دفاع مقدس بوده و توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

همچنین این مراسم با حضور پرشور روحانیون مشتاق همراه بوده و حاضران با تلاوت آیه‌ای چند از قرآن کریم و ذکرمصیبت توسط حجت‌الاسلام موسوی به فیض رسیده و با یادآوری و ذکر صلواتی برای شادی روح شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه یافت.

استاندار مازندران در این مراسم با اشاره به بیش از 10 هزار و 400 شهید مازندران و تبریک به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از سال‌های گذشته تاکنون آموزه‌های دینی و تبلیغات شرعی در بین روحانیت مرسوم بوده و در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

ربیع فلاح جلودار  با بیان اینکه روحانیون با پاسخگویی به سؤوالات و مسائل روز نقش بسزایی را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است، اضافه کرد: روحانیون زمینه‌ساز نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب بوده‌اند و همچنان از فعالان حاضر در عرصه هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته بحث مهم تولید واشتغال داخلی و اقصاد موقتی را داریم، افزود: توجه به این بحث و تبلیغات در این عرصه توسط روحانیون نقش بسزایی دارد.

استاندار مازندران یادآور شد: خوشبختانه انتخابات پشت‌سرگذاشته‌شده با صف‌آرایی طولانی مردم از اقشار مختلف به همراه بوده است و با وجود تبلیغات مصنوعی که دشمنان اسلام انجام داده بودند مردم ما همچنان در خط رهبری حضور پیداکردند.

وی در پایان از روحانیون خواستار شد، در بحث پیشگیری از معضلات اجتماعی که برجسته‌ترین آنها مشکل اعتیاد است فعالیت خود را دوچندان کرده و همانند سازمان‌های مردم‌نهاد مانند کمیته امداد و بهزیستی در روستاها  در کنار مردم حضور فعال داشته باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.577 seconds.