.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از ساری، آمل ، بابل و بهشهر ؛
موج اعتراضات انتخابات در مازندران به قائم‌شهر رسید
شمال نیوز: دهها کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر قائم‌شهر اعتراض خود را نسبت به تخلفات متعدد در نحوه اجرای انتخابات اعلام کردند....

شمال نیوز: چندین کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر قائم‌شهر اعتراض خود را نسبت به تخلفات متعدد در نحوه اجرای انتخابات اعلام کردند.

به گزارش شمال نیوز، به‌دنبال موج اعتراضات کاندیداهای شورای اسلامی شهرهای ساری، بابل و بهشهر، اینک از روز گذشته دهها کاندیدای شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با حضور در دفتر آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهر اعتراض خود را نسبت به تخلفات متعدد در نحوه اجرای انتخابات اعلام کردند.

اعتراضات این کاندیداها همچنان ادامه داشت و آنها پس از دیدار با آیت‌الله معلمی به فرماناری رفته و در دفتر معاون فرماندار قائم‌شهر  شکایت خود را مطرح کرده و به شدت از نحوه برگزاری انتخابات شورای شهر قائم شهر اعتراض نمودند .

معترضان اظهار داشتند تا حصول نتیجه و احقاقا حقوق خود و مردم قائم شهر سکوت نخوانند نمود و در جایگاههای بالادستی نسبت به ظلمی که به آنان شده پیگیری خواهند کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1396
آقای فرماندار در جلسه روز گذشته در دفتر خود مسایل حب و بغض شخصی را در انتخابات دخالت دانسته و متاسفانه هیچ جواب منطقی در خصو ص تخلفات صورت گرفته معتقد نبوده متاسفانه این انتخابات با تمام بد اخلاقیها یک انتصابات بوده نه انتخابات با طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس ا ست باید آقای فرماندار مجریان انتخابات جوابگوی مردم باشند و بی اعتمادی در آحاد مردم بوجود آوردند آقای رمدانی لطفا ارسال بفرمایید
نا شناس 4 خرداد 1396
این دولتو صداقت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
احمد 4 خرداد 1396
با سلام ؛ من خودم ازنزدیک شاهد تخلف بودم؛ از این ها که بگذریم متاسفانه با توجه به اینکه نتیجه شمارش آرای الکترونیکی قرار بود 10 الی 15 دقیقه طول بکشد؛ آقای فرماندار پس از 8 ساعت نتیجه را اعلام کردند که خود این ماجرا جای بسی تامل و تاسف را دارد! "عالم محضر خداست"
عبدا..شهمیر 4 خرداد 1396
به نظرم بهتر است در تمام شهرهای کشور اعضای هیات نظارت منصوبین نمایندگان نباشند.
مطلع 8 خرداد 1396
خوشبختانه علی رغم ورود دو نفر که جایگاهی در بین مردم ندارند و مورد اعتراض هستند بقیه از چهره های خوشنام و جوان و پر انرژی هستند . از نامزدهای معترض می خواهم سکوت کنند و به خاطر تخلف دو نفر خلل در شروع بکار شورا پیش نیاید و ان شالله با ادامه فعالیت سردار بزرگ سازندگی قائم شهر حاج رضا رحیمی روند پیشرفت و سازندگی در قائم شهر ادامه یابد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.4 seconds.