.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رویکرد پژوهش محوری در ۳۰۰ مدرسه مازندران اجرا شد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اجرای رویکرد پژوهش محوری در ۳۰۰ مدرسه استان، گفت: نرخ باسوادی در مازندران ارتقا یافت.

به گزارش شمال نیوز، سید علی قاسمی تروجنی صبح امروز در سی و سومین یادواره بررگداشت مقام معلم با عنوان روز خوبی‌ها در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره امام شهدای انقلاب و دفاع مقدس،317 معلم شهید و هزارو 710 شهید دانش آموز استان را که نقش اساسی در تحکیم پایه‌های ارزشی در دستگاه تعلیم و تربیت داشتند.

وی افزود: خرداد ماه حماسه و تداوم انقلاب بوده که سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بوده که باید این روز را برای همیشه گرامی‌داشت و ارج نهاد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: جامعه ما جامعه ای انسانی و دینی بوده و انسانی موفق است که تغییرات را در زندگی خود بپذیرد و سرنوشت خود را به سمت و سوی مطلوب هدایت کند.

قاسمی با بیان اینکه معلمی شغل انبیا است، گفت: جامعه غرب، جامعه ای خشونت طلب و خونریزی بوده اما با حضور اسلام و تغییر در جامعه آنچه اسلام ارمغان آورد اسلام رحمانی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه و پیشرفت در جامعه بوده و یادگیری و آموزش زمانی درست می‌شود که منجر به تغییر درست و اصولی به ویژه برای فرزندان و وضعیت ایده آل شود.

وی افزود: صبر و استقامت، تحمل سختی‌ها و مشقات، توانمندی، آینده‌نگری، زمان شناسی و انعطاف پذیرپذیری خصوصیات معلمان سختکوش است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اذعان کرد: آموزش وپرورش یک نهاد حرفه ای و سنگ زیر بنای توسعه بوده که باید با ایجاد اعتماد مسیر و روند رشد را افزایش داد.

قاسمی گفت: در امر آموزش و پرورش، مشارکت مردم نسبت به گذشته شش درصد افزایش یافت که باید در تقویت عدالت، توسعه و منزلت معلمان، نظام آموزشی یکپارچه و ایجاد امنیت درون سیستمی تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: در نظام تعلیم و تربیت باید به بحث نشاط آفرین و هویت‌بخشی به فرهنگ بومی و محلی توجه ویژه ای داشته باشد.

وی گفت: در سیصد مدرسه استان رویکرد پژوهش محور فعال بوه و در ارتقا نرخ سوادآموزی، اجرای پروژه مهر، پوشش پیش دبستانی مازندران و نرخ پوشش تحصیلی مازندران در کشور رتبه نخست را دارد.

قاسمی گفت: سال گذشته 70 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به معلمان استان پرداخت شد.

معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: معلمان عارفان و فرهیختگان علم و دانش بوده که تجلیل از این اندیشمندان جامعه مربوط به یک روز و یک هفته نیست بلکه باید در تمام طول سال قدردان این بزرگواران باشیم.

محمد قنبری با بیان اینکه معلمان ترازو معیار اندیشه هستند، افزود: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه محسوب می‌شود و اگر موتور محرکه هر جامعه ای نیروی انسانی بوده و موتور محرکه در نظام تعلیم و تربیت معلمان هستند.

قنبری با اشاره به شورآفرینی مردم در حماسه سیاسی، گفت: مردم ایران بار دیگر در حماسه بزرگ انتخابات سربلند بیرون آمدند که نقش معلمان و فرهنگیان نیز بسیار پررنگ و تاثیرگذار بود.

وی بیان کرد: 637 معلم استان نمونه شهرستانی،30 معلم نمونه استانی و یک معلم استان نمونه کشوری انتخاب شدند./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.