.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سید علی ادیانی اعلام کرد :
رئیس جمهور باید کابینه فعال و چابک به مجلس معرفی کند
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: رئیس جمهور باید برای دومین دوره فعالیت خود، باید کابینه چابک، فعال و کارآمد به مجلس معرفی کند تا بتواند مشکلات فعلی کشور را حل کند.

به گزارش شمال نیوز، سید علی ادیانی نماینده قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حماسی ملت در پای صندوقهای رای گفت: باید قدردان این مشارکت بیش از 42 میلیون نفری مردم بود و اینجانب این حضور 73 درصدی واجدین شرایط رای دادن را به کل ملت ایران، همه اقوام وطوایف و همه سلایق سیاسی کشور تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه این حضور مدیون رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، بصیرت و آگاهی مردم و ورود بهنگام در پای صندوق رای است، تصریح کرد: پیروز این انتخابات مردم، نظام جمهوری اسلامی، اندیشه سیاسی امام راحل و مقام معظم رهبری بودند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به مشکلات فعلی کشور گفت: از نظر ساختاری برای حل این مشکلات، در گام اول دولت باید یک کابینه ای متشکل از افراد متخصص، متعهد، چابک، کارآمد و فعال تشکیل دهد و با معرفی افراد دارای این ویژگیها به مجلس، گام اول را محکم بردارد و نشان دهد که برای حل مشکلات عزم جدی دارد.

ادیانی برون رفت از رکود اقتصادی و وضعیت فعلی را مهمترین و واولین اولویت دولت جدید برشمرد و اظهار داشت: این وضعیت اقتصادی و رکود در تاریخ ایران بی سابقه است. دولت باید تدبیر بکار ببندد و با ارائه راهکارهای کارشناسی شده و تلاش مضاعف، از این رکو بیرون بیاید.
وی شرط اول خروج از رکود را فعال سازی بنگاههای تولیدی، استفاده از همه ظرفیت کارخانه ها، راه اندازی کارخانه های نیمه تعطیل و جلوگیری از تعطیلی آنها دانست و گفت: رونق تولید و واحدهای تولیدی در امر اشتغال بسیار با اهمیت است و اگر این واحدهای تولیدی فعال نشوند، اشتغال محقق نمی شود.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای جلوگیری از افزایش بیکاری، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری باید این درد مزمن جامعه را درمان کرد و بنگاهها و واحدهای تولیدی را فعال نمود.

ادیانی با بیان اینکه رئیس جمهور باید به وعده های داده شده خود عمل کند، افزود: مردم می خواهند رئیس جمهور به آنچه در شعارهای انتخاباتی خود وعده داده، عمل کند. مردم وظیفه خود را انجام دادند اما حالا این نوبت مسئولین است که به وعده های عمل کنند.افکار


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.