.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران جزء پنج قطعه‌ ساز برتر کشور
مازندران جزء پنج قطعه‌ ساز برتر کشور محسوب می‌ شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد محمدپورعمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه قطعه ‌سازی از حوزه هایی است که دانش فنی آن در استان وجود دارد، گفت: مازندران جزء پنج قطعه‌ ساز برتر کشور محسوب می‌ شود و حتی تولیدکنندگانی داریم که به صورت هفتگی به کشورهای اروپایی و حتی به آمریکا و ژاپن ارسال قطعه ارسال می‌ کنند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در تأمین قطعات خودرو خودکفا باشیم، افزود: بیشتر خودروسازان داخلی از قطعات ما استفاده می ‌کنند.

محمدپور عمران با اشاره به دغدغه مردم و مسؤولان نسبت به کیفیت قطعات، گفت: کیفیت در قطعه‌ سازی قابل وصول است ولی مسئله آن است که خودروسازان در مورد کیفیت تصمیم لازم را بگیرند و در نتیجه این تصمیم از سوی صنعت‌گران ما وجود دارد که هر کیفیتی حتی در سطح اول دنیا هم، آن را داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه یکی از مشکلات قطعه‌ سازان این است که به نام تولید داخل از قطعات بی ‌کیفیت خارجی استفاده می ‌شود، افزود: این معضل حتما باید برطرف شود چرا که اساساً حمایت از صنعت خودرو به دلیل اشتغالزایی آن است.

محمدپور عمران گفت: دومین مشکل قطعه‌ سازان مطالبات آنان از خودروسازان است که عملکرد دو قطب خودروسازی در این زمینه بهتر از گذشته شده است و تقریبا با ساپکو و ایران خودرو مشکل جدی نداریم.

وی افزود: در زمینه کمک به قطعه ‌سازان تلاش کردیم مطالبات آنان که نیازمند پرداخت سود بانکی نباشد را به آنان بدهیم و نیز صف انتظار و سطح مطالبات را بسیار کاهش دادیم./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.