.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۶ هزار فقره سند مالکیت در مازندران صادر شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: سال گذشته ۱۶ هزار و ۵۰۰ سند در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن صادر شده است.

به گزارش شمال نیوز،محمد حسن بهادر با بیان اینکه، در صدور اسناد مالکیت موقوفات بلا معارض که صحت وقف آنها محرز شده باشد بیش از ۳۰۰۰ درصد پیشرفت نسبت به اهداف داشته ایم اظهار داشت:در پلاک گذاری قطعات در لایه های منابع طبیعی ۱۲۱ درصد ، درج پلاکهای ثبتی تثبیت شده در بانک جامع کاداستر خارج از شهرها ۴۸۵ درصد ،جانمائی نقشه محدوده بستر رودخانه در بانک جامع اطلاعات املاک ۱۱۴ درصد ، تهیه و بروز رسانی نقشه کاداستر زراعی ۱۳۹ درصد و درانتقال اسکن نقشه های ثبتی قدیمی به بانک جامع ۷۱۹ درصد رشد داشته ایم که با برنامه ریزی های صورت گرفته در این حوزه و با تلاش و همت کارکنان در ستاد اداره کل و واحدهای ثبتی توانستیم به این میزان پیشرفت برسیم که تاکنون در استان سابقه نداشته است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با تصویب قانون و آئین نامه جامع حدنگارو ظرفیتهای زیادی که درحوزه حفظ و صیانت از اراضی ملی در کشور ایجاد شد بتوان با کمک متولیان امر دست زمین خواران را از منابع طبیعی قطع کرد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اظهارداشت اداره کل متبوعش در سال گذشته با صدور بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ سند در اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن با تحقق ۱۱۴ درصدی برنامه عملیاتی خود در این حوزه و رشد ۲۸ درصدی موفق به کسب رتبه اول کشوری در این حوزه شد.

وی همچنین گفت در راستای تثبیت مالکیت بقاع متبرکه و رقبات ، یک هزار و ۲۶۵ سند برای ۲۱ هزار و ۶۹۹ رقبه و به مساحت حدود ۱۸ هزار هکتار صادر گردید که نسبت به مدت مشابه قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است که استان مازندران در این حوزه نیز رتبه اول کشوری را در سال ۹۵ کسب کرد.

بهادر همچنین با اشاره به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت ثبتی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران در سال ۹۵ به مردم شریف استان ، افزود ۸۶ درصد این خدمات به صورت الکترونیکی بوده است و در سال ۹۴ هم اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران موفق به کسب رتبه سوم کشوری در برنامه عملیاتی سازمان ثبت اسناد شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در پایان ضمن تشکر از کلیه همکاران و رؤسای واحدهای ثبتی اظهار امیدواری کرد با تداوم انجام تکالیف و وظایف محول در این حوزه بتوانیم در سال ۹۶ زمینه ارتقاء رتبه استان را فراهم آوریم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.297 seconds.