.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲:
توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و شکر ویژه رمضان در مازندران
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: هزار و ۱۲۲ تن برنج و ۸۲۲ تن شکر برای تنظیم ماه مبارک رمضان در مازندران توزیع می شود.

به گزارش شمال نیوز، سید محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه مجوزهای شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی، مقادیر هزار و ۱۲۲ تن برنج و ۸۲۲ تن شکر را در قالب " طرح توزیع سبد کالای اساسی ضیافت "ماه مبارک رمضان و بر اساس مصوبه کمیتهٔ تنظیم بازار، در استان توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با بیان این مطلب اظهار داشت: قیمت شکر تحویلی به عاملین توزیع درب کارخانه به ازای هر کیلو ۲۵۲۰ تومان محاسبه شده و عاملین موظف هستند این کالا را حداکثر به قیمت هر کیلو ۲۸۵۵ تومان به مصرف کننده نهایی بفروشند.

جعفری با بیان اینکه قیمت فروش برنج‌ها به مباشرین توزیع شامل: فروشگاه‌های زنجیره ای و تعاونی‌های مصرف، درب انبارهای این شرکت به ازای هرکیلو گرم ۲۴۰۰ تومان است، افزود: قیمت فروش برنج برای مصرف کنندگان نهایی در فروشگاه‌ها به ازای هر کیلو ۲۷۰۰ تومان تعیین شده است.

وی تصریح کرد: شکر سفید تصفیه شدهٔ درجه یک با توجه به جمعیت استان، جهت مصارف خانوار در نظر گرفته شده است که از طریق عاملین توزیع بین مردم توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ در خصوص چگونگی توزیع اقلام فوق اظهار داشت: این کالاها با معرفی نامه کارگروه تنظیم بازار استان و با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان از طریق فروشگاه‌های بزرگ، زنجیره ای و تعاونی‌های مصرف در سطح استان توزیع خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.093 seconds.