.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عباسی مطرح کرد:
آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران
مدیرکل نعزیرات حکومتی مازندران از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک با نام ضیافت در استان مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی عباسی از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک با نام ضیافت در مازندران خبر داد.


وی افزود: این طرح که با مشارکت تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق‌های اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و همچنین شکایات مردمی از واحدهای متخلف همراه است، از امروز دوم خرداد ماه آغاز می‌شود.


مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه طرح نظارتی ضیافت تا پایان ماه رمضان ادامه می‌یابد، اظهار کرد: در این طرح نظارت بر بازار استان به‌ویژه بر کالاهای اساسی نظیر مواد لبنی، گوشت قرمز، مرغ و سایر مایحتاج مورد نیاز مردم در ماه رمضان انجام می‌شود.


عباسی ضمن تاکید بر رسیدگی فوری پرونده‌های تخلف از سوی ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های استان، خاطرنشان کرد: طرح‌های نظارتی هم‌سویی نیز از سوی سایر دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود.


وی با بیان اینکه در اردیبهشت سال‌جاری، رسیدگی به تعداد یک‌هزار و 366 پرونده در تعزیرات حکومتی مازندران انجام شد، اضافه کرد: متخلفان در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز در مجموع محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 4 میلیارد و 235 میلیون و 598 هزار و 518 ریال و همچنین تعطیلی و نصب پارچه بر سر درب چند واحد صنفی در برخی از موارد شدند.


مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران عدم درج قیمت را با 645 پرونده در صدر تخلفات اردیبهشت ماه در استان عنوان و گران‌فروشی با 405 مورد، عدم ارائه فاکتور با 191 مورد، عدم صدور فاکتور با 133 مورد، کم‌فروشی با 59 مورد و تقلب با 38 مورد را از پرتکرار ترین تخلفات استان طی این مدت برشمرد.


عباسی در پایان از شهروندان استان خواست تا در صورت هرگونه تخلف، مراتب را با شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و یا با شماره 135 تماس بگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.638 seconds.