.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حماسه آزادسازی خرمشهر تجلی ایثار و مقاومت ملت ایران است
استاندار مازندران با گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد تجلی ایثار، مقاومت و شجاعت ملت ایران به شمار می رود.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار ظهر سه شنبه در ستاد بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامیداشت و تأکید کرد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در عملیات بیت‌المقدس تجلی ایثار، مقاومت و شجاعت فرزندان سرافراز این ملت در مقابل دشمنان بود.

وی با بیان اینکه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در عملیات بیت‌المقدس تجلی ایثار، مقاومت و شجاعت فرزندان سرافراز این ملت در مقابل دشمنان بود، افزود: بسیجیان غیور و سربازان غیرتمند فرزندان برومند حضرت روح‌الله با عزم و اراده و ایمان آن‌چنان حماسه‌ای در خرمشهر خلق و رژیم مزدور صدام و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن احساس ذلت و خواری کردند.

وی اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر حقیقتاً از مؤلفه‌های تعیین‌کننده دفاع مقدس در سال دوم جنگ تحمیلی بود که معادلات و محاسبات ابرقدرت‌های شرق و غرب در عرصه جنگ تحمیلی را از هم پاشید و موجب شگفتی و تعجب همگان شد.

استاندار مازندران تأکید کرد: امروز هم حفظ و نشر فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس و بازخوانی و بازسازی حماسه بی‌بدیل مقاومت و پایداری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای نهادینه کردن فرهنگ بسیج و مقابله با جبهه‌های شبیخون فرهنگی و جنگ اقتصادی دشمن به‌ویژه برای نسل جوان از ضروریات است.

وی عنوان کرد: امسال سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حماسه شکوهمند ملت غیور ایران و مردم هوشمند مازندران در انتخابات ریاست جمهوری تقارن یافت که این حماسه سترگ عزت، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک‌بار دیگر متجلی ساخت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.