.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
18 خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره مطبوعات مازندران
آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی مازندران از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان ۱۸خردادماه جاری اطلاع رسانی شده است.

به گزارش شمال نیوز، دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی مازندران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف ارتقای دانش رسانه ای استان، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، توسعه ظرفیت های موجود رسانه های استان، آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه های مکتوب و مجازی و بهره گیری از این قابلیت ها درحال جمع آوری آثار است. 
 
برگزاری این جشنواره با محورهای تبیین کارکرد رسانه ها با محور نگاه منصفانه، نقد مشفقانه، سبک زندگی ایرانی- اسلامی با محوریت (ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، مسجد و نماز، چالش های اجتماعی- آسیب های اجتماعی( طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر، کتاب و کتابخوانی، هنر و رسانه، محیط زیست(جنگلها، مراتع، بحران آب (، توسعه استانی( فرهنگی- سیاسی – اجتماعی – اقتصادی – گردشگری و...)، مدیریت مصرف( گاز – برق – آب – نان و .. (در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان قرار گرفت.  
 
روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان که در مطبوعات غیر سراسری(منطقه ای،استانی یا محلی)،نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری ها و همچنین پایگاه های خبری استان فعالیت می کنند(پایگاه های خبری تحلیلی دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات) می توانند در بخش های این جشنواره شامل گزارش (خبری ، تحلیلی(،مقاله، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس(خبری وغیرخبری (،طنز اجتماعی، طراحی و صفحه آرایی، کاریکاتور و بخش ویژه شامل شعار سال(اقتصاد مقاومتی:تولید و اشتغال (،رسانه و انتخابات(نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات ، اخلاق رسانه ای) شرکت کنند. 
 
هر متقاضی می تواند تا پایان 18 خردادماه جاری در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثر از طریق سایت جشنواره به آدرس  pressfestival.ir ارسال نماید. 
 
 آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی ۱۵خرداد۹۵ لغایت ۱۵خرداد ۹۶ در یکی از سرپرستی های نشریات سراسری ، نشریات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه خبری استان منتشر شده باشد./شبستان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.838 seconds.