.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز اجرای طرح های دریا در مازندران
اجرای طرح های دریا از امروز در سواحل مازندران آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز ، علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی٬ امنیتی استاندار مازندران از آغاز به کار طرح دریا از امروز بطور رسمی در استان خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های ساماندهی دریا تا 31 شهریور ماه در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 35 نقطه ممنوعه و حادثه‌خیز در دریای مازندران شناسایی شده است افزود: بمنظور جلوگیری از حوادث امسال در 300 نقطه ممنوعه تابلوهای هشداردهنده نصب شده است.

معاون سیاسی٬ امنیتی استاندار مازندران گفت: هزار و 500 نفر از ناجیان غریق در طرح‌های ساماندهی دریای مازندران امسال همکاری دارند که از این تعداد 900 نفر در مناطق حادثه‌خیر و ممنوعه و 600 نفر در داخل طرح‌ها در حال فعالیت هستند.

علیرضا یونسی رستمی به پیش‌بینی پیامک‌های هشداردهنده در طول نوار ساحلی مازندران اشاره کرد و افزود: این امر نیز کار جدیدی است که با همکاری وزارت ارتباطات و شرکت‌های اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل پیامک‌های هشداردهنده تا شعاع 300 متری  از دریا به‌ویژه زمان طوفانی بودن دریا برنامه‌ریزی شده که این مهم در حال نهایی شدن است.

وی گفت: 95 طرح‌های ساماندهی دریا پارسال در مازندران اجرا شد که امسال به 98 طرح رسیده است.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برای ساماندهی و بهسازی سواحل برخی شهرهای استان 8 ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافت.

بونسی با اشاره به اينكه در هيچ نقطه استان تظاهر به امر روزه خواری نبايد صورت گيرد، افزود: اماكنی كه به بيماران سرويس می دهند بايد كاملا شئونات و مقررات تعيين شده را رعايت كنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.