.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درصد افزایش حقوق کارگران از نرخ تورم بیشتر است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در حوزه معیشت کارگران دولت اقداماتی مناسبی انجام داد و درصد افزایش حقوق کارگران از تورم بیشتر است.

به گزارش شمال نیوز، کامران اصغری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار کرد: تشکل‌های کارگری در این دوره مورد توجه جدی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه غیر از بحث مطالبات مالی در حوزه کارگری، متولی ایمنی و بهداشت هم هستیم، تصریح کرد: در بخش بیمه تکمیلی و اجباری کارگران نیز متولی پیگیری هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه کم مشکل در حوزه کارگری نداریم و کم مشکل ایجاد نکردند، گفت: تحریم و خود تحریمی از اقداماتی بود که در این حوزه انجام شد.

این مسؤول با بیان اینکه یکی از خدمات دولت بیمه کارگران ساختمانی بود که به صورت قطره چکانی اعمال می‌شد، افزود: دولت در مازندران به نتیجه رسید که بحث قطره چکانی بودن بیمه پاسخگو نیست و همه کارگران باید زیرپوشش بیمه‌ای قرار گیرند.

اصغری با اعلام اینکه 50 هزار نفر در استان تحت عنوان بیمه مشاغل سخت بازنشسته شدند، بیان کرد: با وجود هزینه‌های که برای دولت در این بخش ایجاد شد با همکاری تأمین اجتماعی این افراد تحت حمایت این سازمان قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه در بحث ماده 80 زمینه بکارگیری 15 هزار نفر در استان فراهم شد، گفت: با این اقدامات تحول مناسبی در حوزه کار ایجاد شد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران اضافه کرد: مشکلات جامعه کارگری زیاد است ولی همه به صورت جدی دغدغه دارند که در این حوزه فعالیت مناسبی هم در حال انجام است.

اصغری گفت: در حوزه معیشت کارگران دولت اقداماتی مناسبی انجام داد و درصد افزایش حقوق کارگران از تورم بیشتر است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.