.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره ای از جنس معنویت
رمضان امسال سوره ملک در شهرهای مازندران کتابت می شود.

به گزارش شمال نیوز، احدجاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره کتابت وحی سوره ملک به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های ساری، بابل، محمود آباد، نوشهر و تنکابن در شب های ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال همانند سال های گذشته با بکارگیری ابزار هنر و با بهره مندی از توانمندی هنرمندان مازندرانی ویژه برنامه های فرهنگی هنری همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان برگزار خواهد شد، افزود: برنامه های این ایام به ریاست ائمه جمعه محترم و دبیری روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها برگزار می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه تمامی برنامه های فرهنگی هنری این ایام در قالب جشن رمضان برگزار می شود، از برگزاری جشنواره کتابت وحی سوره «ملک» به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های ساری، بابل، محمود آباد، نوشهر و تنکابن در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

جاودانی مهمترین اهداف این جشنواره را اشاعه فرهنگ کتابت قرآن کریم و شناسایی افراد مستعد و هنرمندان متعهد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ماه رمضان یکی از بهترین ماه‌های سال برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی بشمار می رود، گفت: تلاش داریم آیات مبارک سوره ملک به خطوط نستعلیق، نسخ، ثلث و شکسته نستعلیق به رشته تحریر درآید./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.87 seconds.