.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد امنیت انتخاباتی با حراست از آرا مردم
مجریان انتخابات با دقت از آرا مردم باید حراست کنند.

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران در جمع اعضا ستاد پیشگیری از جرائم احتمالی انتخابات در ساری، حضور حداکثری، ایجاد امنیت انتخاباتی و سلامت در رقابت را از مهمترین اهداف این ستاد برشمرد و گفت: مسئولان و مجریان انتخابات باید در حفظ و حراست آرا مردم دقت و همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه 4 عضو انتخاب کننده، انتخاب شونده، ناظرین و متولیان از ارکان یک انتخابات هستند، افزود: این افراد باید امور محوله را به خوبی انجام دهند تا انتخابات پرشور برگزار شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه دستگاه قضا با اصل بی طرفی در انتخابات نسبت به بروز جرائم حساسیت نشان می دهد، گفت: قوه قضاییه برای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، همه ظرفیتهای خود را به کار می گیرد.

حجت الاسلام تقوی فرد با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی به عنوان مجری پیشگیری از تخلفات انتخاباتی افزود: اگر نیروی انتظامی به جا و به موقع اقدام پیشگیرانه و بازدارنده را انجام دهد مشکلی برای رقابت سالم و آگاهانه پیش نخواهد آمد.

حجت الاسلام جعفری دادستان مرکز مازندران هم در این نشست ممنوعیت استفاده از اماکن دولتی برای فعالیتهای انتخاباتی را از اقدامات انجام شده این اداره کل برشمرد و گفت: ادارات و نهادها نباید بستری برای تبلیغات کاندیداها شوند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.