.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديركل اداري و مالي بر تبيين فرهنگ سازماني مبتني بر صداقت و پاكي تأكيد كرد
مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد...

شمال نیوز: مديركل اداري و مالي بر تبيين فرهنگ سازماني مبتني بر صداقت و پاكي تأكيد كرد مرتضي ناصحي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد، لذا بايد به تبيين فرهنگ سازماني مبتني بر صداقت و پاكي همت گماريم.


ناصحي مديركل اداري و مالي استانداري مازندران ضمن تبريك ايام شعبانيه و مناسبت هاي ملي پيش رو ، بر لزوم تدوين و تبيين برنامه هاي شوراي فرهنگي در سال 1396 تأكيد كرد.

وي افزود: بايد انگيزه لازم براي حضور مديران و پيگيري مصوبات جلسات شوراي فرهنگي در تمامي اعضا عينيت يابد كه يكي از نشانگان آن تحقق صد در صدي مصوبات و احصاء بازخورد آن در نهادينه شدن فرهنگ سازماني مي باشد.

ناصحي با اشاره به اينكه بايد از فرصت هاي ايجاد شده براي خدمت فرهنگي به مردم استان استفاده بهينه را ببريم تصريح كرد: استانداري ، فرمانداريها و بخشداري هاي استان به عنوان بستري براي الگو پذيري ادارات در سطح استان و شهرستانها مي باشند لذا بايد زمينه هاي ارتقاي اخلاقيات در كاركنان اين دستگاه ها در حد مطلوب فراهم شود.

مديركل اداري و مالي استانداري سياست زدگي در امور فرهنگي را مورد نكوهش قرار داد و افزود: توانمندي مردم مازندران در دوران دفاع مقدس اثبات شده است لذا بايد اين روحيه در كالبد امور فرهنگي ادارات استان دميده شود.

وي با بيان رتبه هاي برتر استانداري مازندران در شوراي اقامه نماز و امر به معروف و نهي از منكر در سطح كشور اشاره كرد: احراز اين مقامات هرگز نمي تواند و نبايد اين شورا را ارضا كند و موجب توقف در حركت رو جلو در مسير توسعه فرهنگي باشد.

ناصحي خاطرنشان ساخت: مشروعيت حكومت ما دين مقدس اسلام است و نبايد اعمال بي تدبيري در رفتار برخي مديران منجر به بدبيني افراد و كاركنان از موضوعات فرهنگي و مذهبي شود.

وي بر انجام پژوهش هاي تحقيقاتي در زمينه مسائل فرهنگي در استانداري و فرمانداريها و واحدهاي تابعه تأكيد كرد و گفت: برخي از رفتارها در سيستم اداري در آينده خود را به صورت آسيب نشان خواهد داد ، لذا بايد به تبيين فرهنگ سازماني مبتني بر صداقت و پاكي همت گماريم.

ناصحي از اعمال تغييرات در تابلوي راهنماي مراجعين و نصب شرح وظايف دفاتر به همراه مشخصات همكاران در استانداري خبر داد و گفت: وجود برخي كج رفتاريها و آسيب هاي احتمالي نبايد رافع مسئوليت فرهنگي اعضاي اين شورا باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.