.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفتر ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه در ساری افتتاح شد
دفتر ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه با حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در ساری افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز، محسن نریمان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران عصر شنبه در مراسم افتتاح ستاد مرکزی حزب اعتدال و توسعه دکتر  روحانی در ساری با بیان اینکه ما  آنقدر دلسوز به حال جامعه و نسل های آینده هستیم که در بین ما توسعه ای ایجاد شده که از اصولگرای خردورز حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: دیروزحزب اعتدال و توسعه این ظرفیت را در مازندران ایجاد کرد و امیدواریم با همفکری، اتحاد و وفاق بتوانیم زمینه برگزاری یک انتخاب پرشور را فراهم کنیم تا باردیگر دولت تدبیر و امید   راه خود را ادامه دهد.
 
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران افزود: دولت روحانی توانست با  حفظ اعتبار و اقتدار ملی در مقابل استکبار علی رغم تحریم  بایستد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران، با بیان  اینکه دولت تدبیر وامید دلار را با سه هزار و 579 تومان تحویل گرفت و اکنون سه هزار و 700 تومان است، افزود: هشت درصد رشد اقتصادی را در دولت اصلاحات تجربه کردیم اما دولت اعتدال با حفظ ارزش پول ملی و ثبات قیمت دلار در برابر قدرت های برتر دنیا  ایستاد.

نریمان ، اضافه کرد: تورم در کشورهایی همچون ونزوئلا 700 تا 800 درصد است  و به دلیل قراردادهایی که با آن کشور بسته شد، اکنون به زیان دهی رسیده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.