.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قهرمانی پولاد مرد ساروی
محمد رضا براری طلای مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش شمال نیوز ، در آخرین روز از رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا از ظهر امروز با مصاف مدعیان دسته ۱۰۵ کیلوگرم در شهر عشق آباد ترکمنستان پیگیری شد که محمدرضا براری با ثبت مجموع ۳۹۸ کیلوگرم قهرمان شد.

 

این قهرمانی در حالی به دست آمد که براری در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه های ۱۷۵ و ۱۷۶ کیلوگرم را انتخاب کرد اما نتوانست در مهار آن موفق باشد اما در حرکت سوم توانست وزنه ۱۷۷ کیلوگرم را به نام خود ثبت کند و در رده نخست این حرکت بایستد.

براری در دو ضرب هم ابتدا ۲۰۶ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت دوم هم موفق شد ۲۱۴ کیلوگرم را ثبت کند. او در حرکت پایانی باید وزنه ۲۲۱ کیلوگرم را مهار می کرد تا مدال طلا به رقیب کره جنوبی نرسد. خوشبختانه او این کار را انجام داد و توانست با مهار وزنه ۲۲۱ کیلوگرمی و در نهایت ثبت مجموع ۳۹۸ کیلوگرم قهرمان دسته ۱۰۵ کیلوگرم آسیا شود.

بدین ترتیب براری قهرمان شد و نخستین مدال طلای ایران در مجموع را بدست آورد و پس از براری نماینده کره جنوبی با ۳۹۰ کیلوگرم دوم شد و علی هاشمی با ۳۸۴ کیلوگرم روی سکوی سوم ایستاد تا ایران در این دسته دو نماینده روی سکو داشته باشد.

علی هاشمی دیگر نماینده دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران نیز در یکضرب ۱۷۱ کیلوگرم و در دوضرب ۲۱۳ کیلوگرم را بالای سر برد و با ثبت مجموع ۳۸۴ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

براری اهل شهرستان ساری است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.