.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نبرد رزمندگان مازنی در خان‌طومان برای جبهه مقاومت حماسه‌ساز شد
مسئول سازمان بسیج رسانه نکا با تاکید بر بازآفرینی ارزش‌های شهدای خان‌طومان در جامعه گفت: نبرد رزمندگان مازنی در خان‌طومان برای جبهه مقاومت حماسه‌ساز شد.

به گزارش شمال نیوز،حسین زحمتکش اظهار داشت: حماسه خان طومان و پیروزی بر جبهه تکفیری‌ها به حدی بود که آن‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود اقدام به عملیات‌های روانی رسانه‌ای برای کاهش روحیه خانواده رزمندگان و مردم استان کردند.

وی افزود: نبرد خان طومان آنقدر برای جبهه مقاومت حماسه‌ساز شده بود که بی بی سی فارسی وقتی پیروزی رزمندگان اسلام را مشاهده کرد نتواست سکوت اختیار کند و با تکنیک‌های رسانه‌ای قصد داشت تا تصویری دلخواه از تاثیر حماسه خان طومان در بین مردم مازندران منتشر کند.

 زحمتکش عنوان کرد: این رسانه ضد انقلاب با هدف نشان دادن تصویر رعب و وحشت در میان مردم مازندران قصد روحیه بخشی به جبهه کفر را داشت. در این بین رسانه‌های مازندران و جوانان ارزشمند دیار علویان در لحظات ابتدایی خبر شهادت شهدای حماسه خان طومان در منزل شهدا حضور یافتند تا پیام خانواده شهدای مدافع حرم را به تکفیری‌ها برسانند.

مسئول بسیج رسانه نکا گفت: خانواده شهدای مدافع حرم خان طومان در همان ساعت‌های ابتدایی شهادت فرزندشان را به پیشگاه امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب تبریک گفتند و اعلام آمادگی کردند فرزندان دیگرشان را نیز به سوریه خواهند فرستاد.

زحمتکش گفت: مادران شهدای مدافع حرم نکا، مانند شیرزنان حیدری با بصیرت عاشورایی و منطق زینبی در سنگر دفاع از ارزش خون شهدای خود حاضر شدند و بارها بر اعزام دیگر فرزندانشان به جبهه مقاومت تاکید کردند. این فرهنگ همان درس عاشواریی است که این مادران در کودکی به فرزندانشان یاد دادند تا روزگاری مدافع حرم حضرت زینب(س) باشند.

مسئول بسیج رسانه نکا گفت: مادران و همسران شهدا، فتنه‌های رسانه‌ای دشمن را در نبرد حماسی خان طومان خنثی کردند به گونه‌ای که امروز خان طومان دلیلی بر ضعف روحی و تاکتیکی تکفیری‌ها در جبهه مقاومت است. آنها نتوانستند از نبرد خان طومان به نفع خود بهره رسانه ای ببرند./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.