.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدرنشینی شهروند سورک با برتری در دربی
تیم فوتسال شهروند سورک با پیروزی برابر تیم سفیر میهمان آمل صدرنشین گروه یک مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور شد.

به گزارش شمال نیوز ، هفته پنجم این مسابقات عصر دیروز با 15 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تیم های هم استانی شهروند سورک و سفیر میهمان آمل در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم مهمان بود که با نتیجه 3بر2 تیم میزبان را شکست داد تا به تنهایی در صدر جدول رده بندی گروه یک این مسابقات قرار گیرد.

 

تیم شهروند سورک که یاسر ابراهیمی بازیکن سابق تیم شهروند ساری را در کادر فنی خود دارد با کسب این 3 امتیاز ارزشمند در دربی مازندران صاحب سومین پیروزی این فصل خود و 10 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه یک این مسابقات قرار گرفت.

تیم سفیرمیهمان آمل که در بازی گذشته خانگی خود نیز متحمل شکست شده بود، اکنون با کسب فقط دو امتیاز از دو تساوی خود در رده هشتم جدول رده بندی هشت تیمی گروه یک این مسابقات قرار گرفت.

تیم های شهروند سورک و سفیرمیهمان آمل دو نماینده امسال مازندران در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور هستند.

در هفته ششم این مسابقات روز جمعه 15 اردیبهشت ماه تیم شهروند سورک در خانه میزبان تیم رده دومی هیات کاشان است وتیم سفیر میهمان آمل هم در شاهرود میهمان تیم رده سومی پیمان این شهر خواهد بود.

مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و درنهایت دو تیم برتر مجموع این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.