.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱.۵ میلیارد ریال برای تصفیه خانه فاضلاب جویبار صرف شد
مدیر امور آب و فاضلاب شهری جویبار گفت: برای تصفیه خانه فاضلاب شهری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

به گزارش شمال نیوز،محمد کریمی با بیان اینکه، در سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب و ۱۰۰ متر شبکه جمع  آوری فاضلاب به همراه سه عدد منهول با مشارکت مردمی در این امور اجرایی شد اظهار داشت:با مشارکت مردم و اجرای این پروژه‌ها در مجموع چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

وی، با اشاره به احداث منهول ریزشی فاضلاب با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی تصریح کرد: ساخت منهول پمپ مسکن مهر با اعتبار اولیه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز در حال اجراست و با راهبری تصفیه خانه فاضلاب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

کریمی، به تعویض پنج دستگاه الکتروموتور ایستگاه‌های پمپاژ جویبار و سیمرغ و تعویض سه دستگاه الکتروموتور تصفیه خانه فاضلاب جویبار طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در این مدت نسبت به رفع ۴۳۰ مورد حوادث شبکه اعم از شکستگی، ترکیدگی و ۴۸ مورد حوادث در بخش شبکه فاضلاب اقدام شد.

وی، نصب ۲۸۰ انشعاب آب و ۱۲۳ سیفون فاضلاب و پاکسازی و رنگ آمیزی تاسیسات و محوطه مخزن جویبار را ازدیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

گفتنی است امور آب وفاضلاب شهری جویبار دارای ۱۲ هزار فقره انشعاب آب، ۳۵۰۰ سیفون فاضلاب، ۱۸۰ کیلومتر شبکه آب و ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.