.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان تلخ دوستی تلگرامی 3نوجوان آملی

 ایران نوشت: چند روزقبل مأموران پلیس بخش امامزاده عبدالله درشهرستان آمل از درگیری بین سه نوجوان در روستای «اسکومحله» با خبرشده وخود را به آنجا رساندند.

آنها در بررسی‌های مقدماتی دریافتند، سه نوجوان به دلیل اختلاف و مشاجره شدید در فضای مجازی با یکدیگرقرارملاقات حضوری گذاشته وپس ازدرگیری شدید، یکی ازآنها به نام «رضا» از سوی نوجوان دیگر به نام «علی» با ضربات چاقو بشدت مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

این درحالی بود که مأموران دریافتند عامل جنایت ازمحل گریخته و در مکان نامعلومی مخفی شده است.بنابراین پس از تشکیل اکیپ ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت، موضوع در دستور کار قرار گرفت. تا اینکه سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه عامل قتل شناسایی و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در تحقیقات ضمن اعتراف به قتل گفت: «ما در«تلگرام» باهم دوست شده بودیم. تا اینکه به خاطر مسائلی با هم جروبحث‌های مجازی می‌کردیم و برای گفت‌و‌گوی حضوری با هم قرار ملاقات گذاشتیم. اما آنجا بین ما جروبحث شدیدی درگرفت واین اتفاق افتاد.»

سرهنگ «ولی‌الله گنجیان مقدم» فرمانده انتظامی شهرستان آمل ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه اغلب این رفتار‌های پرخطر و پرخاشگرانه نوجوانان نتیجه بازی‌های خشن رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای و استفاده نامناسب از فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: پرخاشگری و خشونت از جمله موضوع های اساسی مطرح شده در بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای است. ضمن اینکه پرسه زدن نوجوان‌ها وجوان‌ها درشبکه‌های مجازی می‌تواند عوارض جدی و جبران‌ناپذیری داشته باشد. به همین خاطروالدین باید همواره مراقب فرزندان‌شان و خطراتی که درکمین‌شان نشسته اند باشند تا شاهداین اتفاقات هولناک نباشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.