.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی ۴ بیمارستان تامین اجتماعی در کشور
مدیرعامل سامان تأمین اجتماعی کشور از راه اندازی چهار بیمارستان تامین اجتماعی در کشور خبر داد

به گزارش شمال نیوز، تقی نوربخش شامگاه جمعه در مراسم گردهمایی بزرگ جامعه کارگری شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: هفته کارگر امسال با اعیاد شعبانیه مقارن شده است که آن را به فال نیک بگیریم تا برای بهبود شرایط زندگی کارگران گامهای بلندتری برداریم.

وی با بیان اینکه ربع قرن افتخار خدمت در سازمان تأمین‌اجتماعی نصیبش شده‌است، گفت: در سال اقتصادمقاومتی و اشتغال و تولید امیدوارم با تلاش بیشتر برای قشر زحمتکش کارگر، خدمتگزاری کنیم.

مدیرعامل‌سازمان تأمین اجتماعی، تصریح کرد: در سال ۱۳۸۴ کل بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی ۴ هزار میلیاردتومان بود که این رقم در هنگام تحویل به دولت یازدهم به ۶۰ هزارمیلیاردتومان رسید.

نوربخش خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم باوجود مشکلات اقتصادی، اولین قدم در سال جدید افزایش حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی بیشتر از نرخ تورم است که از همین ماه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد تأمین‌اجتماعی صیانت از اموال کشور است، عنوان کرد: با درایت مقام معظم‌رهبری و مجلس شورای‌اسلامی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان تأمین‌اجتماعی انجام گرفت.

نوربخش شهرکارگری قائم‌شهر را سمبل اقتصادکشور دانست و افزود: بیمارستان ولیعصر (عج) قائم‌شهر با ایجاد مرکز درمانی فوق‌تخصصی قلب، یکی از بهترین واحدهای درمانی سازمان تأمین اجتماعی کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل‌سازمان‌تأمین اجتماعی، ادامه داد: انجام ۱۱ هزار ام آر آی، ۶ هزارو ۵۰۰ آنژیوگرافی، ۶ هزار عمل جراحی قلب‌باز در یکسال گذشته از افتخارات این مرکز درمانی است.

وی از راه اندازی چهار بیمارستان تأمین اجتماعی در کشور، خبر داد و افزود: در سال ۹۶ حدود ۴۰ هزار نفر از افراد تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی را به مشهد مقدس اعزام خواهیم کرد و درنظر داریم به عتبات عالیات هم اعزام داشته باشیم.

نوربخش در ادامه گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی درنظر دارد از طریق بانک رفاه، وام‌های قرض‌الحسنه داده شود که ممکن است رقم قابل توجه‌ای نباشد اما می‌تواند گره‌گشا باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.747 seconds.